کد خبر: 37410 A

تولید سریال جدید شبکه یک با ۲۴۳ بازیگر

تولید سریال جدید شبکه یک با ۲۴۳ بازیگر

مجموعه تلویزیونی "محکومین ۲" به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۵ قسمت تولید می‌شود.

ایران آرت: آخرین اپیزود از مجموعه تلویزیونی "محکومین"، با عنوان "به من میگن عباس" روز گذشته دهم تیر در جنت آباد تهران با ضبط آخرین سکانس‌های خیابانی به پایان تولید خود رسید.

این اپیزود، سی و پنجمین و آخرین اپیزود سریال "محکومین" است که کمند امیر سلیمانی، حسین سلیمانی و صفا آقاجانی در آن ایفای نقش کردند.

به گفته بهروز مفید تهیه کننده این سریال، دیروز ناصر هاشمی و تعدادی دیگر از بازیگران هم مقابل دوربین رفتند تا سکانس‌های باقی مانده اپیزودهای قبلی تکمیل شود.

مفید اظهار کرد: همزمان با فیلمبرداری، تدوین این پروژه نیز انجام می‌شود و تاکنون ۶۰ درصد از آن تدوین نهایی شده است.

این تهیه کننده در خصوص این سریال یادآور شد: در "محکومین ۲" در مجموع ۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و ۱۶۰ بازیگر فرعی بودند و جالب اینکه هزار و ۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.

بهروز مفید با بیان اینکه تصویربرداری این مجموعه ۱۱ ماه به طول انجامید تصریح کرد: این سریال در مجموع ۳۴۰ لوکیشن داشت که فیلمبرداری در ۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

مجموعه تلویزیونی "محکومین ۲" به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۵ قسمت در دست تولیداست.

 

کمند امیرسلیمانی سریال محکومین به من میگن عباس حسین سلیمانی صفا آقاخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین