کد خبر: 37351 A

شکارچیان روح دوباره به سینما می‌آیند

شکارچیان روح دوباره به سینما می‌آیند

فیلم "شکارچیان روح" در تاریخ 10 ژولای 2020 میلادی (20 تیر 1399) منتشر خواهد شد.

ایران آرت: جدیدترین نسخه فیلم "شکارچیان روح" یک بازسازی نخواهد بود و اتفاقات آن در دنیای علمی- تخیلی و کمدی جریان خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، فیلم شکارچیان روح که فیلمی کمدی، ترسناک و فانتزی است نخستین بار در سال 1984 ساخته و اکران شد، نویسنده و کارگردان این فیلم "ایوان رایتمن" بود که زحمت فراوانی برای نوشتن فیلم‌نامه آن کشید.

در سال 2016 نیز یک بازسازی مجدد از این فیلم ساخته شد که کارگردانی آن با "پائول فِیگ" بود و کاراکترهای اصلی آن قسمت اکثرا از بانوان بودند که نتوانست موفقیت زیادی در گیشه به دست آورد.

جیسون ریتمن در خصوص نسخه‌ای از فیلم در سال 2016 اکران شد، گفت:" من احترام بسیار زیادی برای شاهکاری که پائول خلق کرد قائل هستم، و همچنین معتقد هستم که عنوانی که پائول به همراه تیم بسیار توانمند از بازیگران زن ساخته بسیار ارزشمند است و امیدوارم که داستان‌ها و موفقیت‌های بیشتری را از آن‌ها شاهد باشم."

جیسون ریتمن وظیفه کارگردانی قسمت جدید شکارچیان روح  (Ghostbusters) رابر عهده دارد، او در گذشته به واسطه ساخت فیلم‌هایی از جمله " Up in the Air" و " Juno" نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

گیل کنان که سابقه نوشتن فیلم‌نامه‌ فیلم‌های " Monster House" و " Poltergeist" را در کارنامه دارد با مشارکت جیسون ریتمن فیلم‌نامه فیلم شکارچیان روح را به تحریر درآورده است.

جیسون ریتمن گفته است که "من از وقتی 6 ساله بودم طرفدار مجموعه (Ghostbusters) بودم و همیشه خودم را جزء اولین طرفدار این فیلم می‌دانستم . اکنون قصد دارم قسمت جدیدی از این فیلم را برای طرفداران بسازم".

جسیون ریتمن در مورد داستان این قسمت از فیلم در مصاحبه خود گفته است که " خیلی زود است که بخواهم داستان فیلم را برملا کنم ، اما مطمئن باشید که این قسمت از مجموعه پر از شگفتی و سوپرایز خواهد بود. کاراکترهای زیادی وجود دارند که می‌تواند برای مخاطب سرگرم کننده باشد".

هنوز لیستی از بازیگران این قسمت از فیلم شکارچیان روح اعلام نشده است اما ریتمن در مصاحبه خود تاکید کرده است که هیچ کدام از بازیگرانی که در نسخه بازسازی شده فیلم در سال 2016 ایفای نقش کرده‌اند در این قسمت از فیلم حضور ندارند.

فیلم شکارچیان روح در تاریخ 10 ژولای 2020 میلادی (20 تیر 1399) منتشر خواهد شد.

 

هالیوود فیلم شکارچیان روح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین