کد خبر: 37248 A

ستاره سینما جذب شکارچیان روح شد

ستاره سینما جذب شکارچیان روح شد

پل راد در قسمت بعدی فیلم "شکارچیان روح" به کارگردانی جیسون رایتمن ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: هوادارانی که فکر می‌کنند ریبوت چندگانه‌ی محبوب "شکارچیان روح" (Ghostbusters) به شخصیتی دوست داشتنی و به شدت جذاب نیازمند است، باید خوشحال باشند چرا که "پل راد" ستارده‌ی "مرد مورچه‌ای" و "انتقام‌جویان: آخر بازی" که در حال حاضر بیش از همیشه محبوب است به قسمت بعدی این فیلم به کارگردانی "جیسون رایتمن" ملحق شده است.

سونی ساعاتی پیش از طریق صفحه‌ی توئیتر "شکارچیان روح" و با انتشار ویدیویی اعلام ‌کرد که راد به پروژه ملحق شده است. در این ویدیو راد در دفتر "شکارچیان روح" دیده می‌شود و پیوستن خود را به فیلم رایتمن فاش می‌کند.

به گزارش سی نما، راد در این فیلم باید در کنار "فین ولفهد" از سریال "چیزهای عجیب" (Stranger Things) و "مک‌کنا گریس" بازیگر فیلم "کاپیتان مارول" ایفای نقش می‌کند. "کری کون" بازیگر کهنه‌کار آمریکایی هم در حال مذاکره با استودیو است.

رایتمن در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: "من از وقتی که فیلم کوتاهم پیش از "تابستان گرم و خیس آمریکایی" در جشنواره‌ی فیلم ساندنس روی پرده برود به دنبال همکاری با "پل راد" بودم. بسیار هیجان‌زده‌ام که او به قسمت جدید فیلم و دنیای "شکارچیان روح" پیوسته است."

فیلمبرداری ریبوت "شکارچیان روح" اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود. راد در ویدیو چندین مرتبه تکرار می‌کند از اینکه "پاییز امسال" به پروژه ملحق می‌شود هیجان‌زده است، بنابراین احتمال آغاز فیلمبرداری در آن مقطع وجود دارد.

رایتمن فرزند "ایوان رایتمن" کارگردان سری اول "شکارچیان روح" است. اوایل ماه ژوئن، رایتمن گفته بود این فیلم را به افتخار هواداران و پدرش می‌سازد.

"شکارچیان روح ۲۰۲۰" در حال حاضر برای نمایش در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

 

هالیوود انتقام جویان جیسون رایتمن انتقام جویان: پایان بازی پل راد شکارچیان روح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین