کد خبر: 37213 A

بازیگر فیلم "تسخیرناپذیران" درگذشت

بازیگر فیلم "تسخیرناپذیران" درگذشت

همبازی رابرت دنیرو در فیلم "تسخیر ناپذیران" در ۷۳ سالگی درگذشت.

ایران آرت: بیلی دراگو که عموماً در نقش‌های گانگستری ظاهر شده بود و در فیلم‌های معروفی همچون "تسخیرناپذیران" به کارگردانی برایان دی پالما و فیلم "سوارکار رنگ پریده" به کارگردانی کلینت ایستوود خوش درخشیده بود، در ۷۳ سالگی درگذشت.

او در فیلم "تسخیرناپذیران" محصول سال ۱۹۸۷ در نقش یکی از ملازمان آل کاپون که از معروفترین خلافکار‌ها و سردمدار جرایم سازمان‌یافته آمریکایی بود، به ایفای نقش پرداخت. او در سریال تلویزیونی "طلسم شده" هم که در مجموع ۵ فصل بود، در چند قسمت بازی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پدر بیلی هم بازیگر و کارگردان بود و گفته می‌شود از بومی‌های آمریکا بوده است. مادر وی نیز رومانیایی بوده است. دراگو در ابتدا فعالیت خود را به عنوان بدلکار آغاز کرد و برای آغاز حرفه بازیگری به نیویورک مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۷۰ به طور رسمی با بازی در چند سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر اصلی و حتی بازیگر مهمان آغاز به کار کرد.

او در بیش از صد فیلم سینمایی بازی کرده و می‌توان به فیلم‌های "تهاجم آمریکایی"، "قهرمان و تروریست" و "نیروی دلتای ۲" اشاره کرد. از آخرین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته، می توان به "پوست رازآمیز" و "تپه‌ها چشم دارند" اشاره کرد.

 

رابرت دنیرو آل کاپون بیلی دراگو گانگستر طلسم شده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین