کد خبر: 3720 A

ماجرای تکان‌دهنده پرویز پرستویی از یک خانم پرستار

ماجرای تکان‌دهنده پرویز پرستویی از یک خانم پرستار

حالا 38سال گذشته و آماندا اسکار پیناتی یعنی همان نوزاد کوچک به خانمی رشید تبدیل شده و بالاخره در اواسط سال 2015 موفق شده که پرستارش را از طریق رسانه‌های مجازی پیدا کند و درآغوش بکشد.

ایران آرتپرویز پرستویی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از پرستاری نوشت که برای کودکی جزغاله شده مادری کرد.

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «یک داستان تکان دهنده: پرستاری که مادری کرد.

سی و هشت سال قبل تمام بدن یک نوزاد به غیر از صورتش درآتش سوخت. در سال 1977 عکس مراقبت ویژه از یک کودک جزغاله شده در مطبوعات سرتاسر دنیا چاپ شد؛ نوزادی که سر تا پایش سوخته بود و کسی امیدوار نبود که زنده بماند.

هرکس که این عکس را می‌دید حدس می‌زد که مادر نوزاد او را در آغوش گرفته اما واقعیت چیز دیگری بود !

آن زن مادر بچه نبود، او سوزان برگر سرپرستار بیمارستان آلبانی نیویورک بود که روزهای متوالی، هم چون یک مادر دلسوز از نوزاد سوخته مراقبت کرد و شبانه‌روز به تیمار آن موجود معصوم پرداخت تا بالاخره معجزه خدا را به چشم دید و نوزاد را از مرگ حتمی نجات داد.

حالا 38سال از آن روزها گذشته و آماندا اسکار پیناتی یعنی همان نوزاد کوچک به خانمی رشید تبدیل شده و بالاخره در اواسط سال 2015 موفق شده که پرستارش را از طریق رسانه‌های مجازی پیدا کند و درآغوش بکشد.

سوزان برگر پرستار فرشته صفت وقتی پس از این همه سال با آغوش گرم و اشک آماندا پیناتی مواجه شد گفت: «وقتی فهمیدم نوزادی که عاشقانه تیمارش کردم این همه سال به دنبالم می‌گشته زبانم بند آمد.»

من که اعتقاد دارم جای این پرستار در بهشت است.شما چه فکر می‌کنید؟»

 

 

پرویز پرستویی سوزان برگر آماندا اسکار پیناتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین