کد خبر: 37116 A

پاسخ رد استفن کری به لبران جیمز/ چالش سینمایی ستاره‌های بسکتبال

پاسخ رد استفن کری به لبران جیمز/ چالش سینمایی ستاره‌های بسکتبال

استفن کری، ستاره بسکتبال آمریکا پیشنهاد لبران جیمز را برای حضور افتخاری در فیلم سینمایی "هرج و مرج فضایی ۲" نپذیرفت.

ایران آرت: ۲۳ سال پس از اکران "هرج و مرج فضایی" با حضور مایکل جردن و در شرایطی که جیمز دنبال راضی کردن ستاره‌های ان‌بی‌ای برای بازی کردن در قسمت دوم این فیلم ورزشی-فضایی است، ستاره گلدن استیت وریرز چندمین چهره‌ای است که پیشنهاد فوق‌ستاره لس‌آنجلس لیکرز را برای پیوستن به جمع بازیگران "هرج و مرج فضایی ۲" رد می‌کند. پیش‌تر جیمز هاردن و کوین دورنت هم دست رد به سینه لبران زده بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، کری در گفتگویی مفصل با خبرنگار نیویورک‌تایمز درباره احتمال درگیر شدن با یک تجربه سینمایی در پروژه استودیو برادران وارنر گفت: "می‌دانم که لبران و رایان کوگلر (تهیه‌کننده) قرار است کاری درست و حسابی انجام دهند اما راستش مشکل زمان‌بندی دارم و به همین دلیل نمی‌توانم در فیلم آنها بازی کنم. من رایان را خیلی خوب می‌شناسم و درباره این پروژه سینمایی حسابی با هم حرف زده‌ایم."

کوگلر از سرسخت‌ترین هواداران گلدن‌استیت است که امسال در فینال NBA در مجموع چهار بر دو به تورنتو رپترز باخت و نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. مشکل دیگر در جمع کردن ستاره‌های بسکتبال در "هرج و مرج فضایی ۲" داشتن حامیان مالی و ورزشی متفاوت است؛ حامی اصلی فیلم شرکت نایک است و کری تا ۲۰۲۴ با شرکت آندر آرمور قرارداد دارد، هاردن سخنگوی آدیداس است و دورنت هم در بخش‌های دیگر دنیای سرگرمی با نایک همکاری می‌کند.

"هرج و مرج فضایی ۲" برای نمایش در ۲۰۲۱ آماده می‌شود و قرار است داستان بیشتر به زندگی خانوادگی لبران جیمز و رابطه ورزشی او با پسری نوجوان بپردازد. در نسخه اصلی بسیاری از ستاره‌های بسکتبال آمریکا حضور افتخاری داشتند؛ فیلمی که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری تولید شد و در بازار جهانی ۲۳۰ میلیون دلار فروخت.

 

بسکتبال هالیوود سینما لبران جیمز استفن کری هرج و مرج فضایی 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین