کد خبر: 36989 A

دی‌کاپریو و اسکورسیزی فیلم می‌سازند

دی‌کاپریو و اسکورسیزی فیلم می‌سازند

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو بار دیگر در "قاتلان ماه کامل" برای کمپانی پارامونت باهم همکاری می‌کنند.

ایران آرت: مارتین اسکورسیزی پس از آنکه دو فیلم برای کمپانی نتفلیکس کارگردانی کرد .حالا به سراغ کمپانی‌های قدیمی مانند پارامونت رفته تا در این کمپانی "قاتلان ماه کامل" را بسازد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس کتاب دیوید گرنن "قاتلان ماه کامل": داستانی تخیلی درباره جنایات آمریکا و تولد FBI است. این داستان در مورد قتل‌های اسرارآمیز قبیله‌ای از اقلیت‌های عشایری در اوکلاهما است. جایی که در زیر زمین خود نفت غنی شده دارد. این پرونده به یک سازمان جدید اعمال قانون معروف به FBI تبدیل شد که با فساد مبارزه کرد تا پرونده را حل کند. گرانن، نویسنده‌ای نیویورکی است که پیش از این کتاب "شهر گمشده زد" را نوشته است.

ما باید در نظر داشته باشیم که اسکورسیزی به انتخاب‌های باورنکردنی مشهور است. در حالی که "قاتلان ماه کامل" قرار است ساخته شود اما از همین ابتدا طرفدارن اسکورسیزی و دی کاپریو بی صبرانه مشتاق آغاز این فیلم هستند به جز مخاطبان، حمایت شبکه پارامونت هم مهم است، اما به نظر نمی‌رسد که آنها بتوانند اسکورسیزی یا دی کاپریو را مجبور به انجام هر کاری کنند.

علاوه براین موضوع ما می‌توانیم نگاهی به آثار دی کاپریو بیندازیم که پس از تقریبا چهار سال کار در تئاتر دوباره با فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی تارانتینو به سینما بازگشته است و سرآغازی جدید را برای خود رقم زده است.

 

مارتین اسکورسیزی اسکورسیزی کمپانی پارامونت قاتلان ماه کامل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین