کد خبر: 36976 A

بازیگران لباس خود را از خانه می‌آورند/ افشاگری خانم بازیگر

بازیگران لباس خود را از خانه می‌آورند/ افشاگری خانم بازیگر

شهرزاد کمال‌زاده می‌گوید بازیگران تلویزیون به تازگی مجبور می‌شوند از خانه لباس بیاورند و با لباس‌های خودشان نقش ایفا کنند.

ایران آرت: شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها همچنان مشغول بازی در سریال "بوی باران" هستم که هم‌اکنون پخش آن از تلویزیون آغاز شده است، بخش‌هایی از فیلمبرداری اثر باقی مانده که نقش من در این بخش‌ها بسیار پررنگ بوده و کمی این روزها مشغله دارم.

وی درباره نقش خود و کیفیت سریال بوی باران که این شب‌ها از رسانه ملی روی آنتن رفته است در گفتگو با خبرگزاری میزان اضافه کرد: من به صورت کلی به آثار نگاه می‌کنم، شاید در حال حاضر برای قضاوت اثر و اینکه چه اتفاقی در آینده این سریال می‌افتد کمی زود باشد اما به شخصه همواره تلاش می‌کنم بیشترین انرژی خود برای خلق کاراکتر را انجام داده و آن کاراکتر را دوست داشته باشم، البته این را هم بگویم موفقیت یک سریال به خوب بودن یک بازیگر بر نمی گردد بلکه باید تمامی گروه جلو و پشت صحنه در خلق اثری با کیفیت تلاش کنند.

بازیگر سریال"سفر در خانه" تعهد بازیگر به نقش و اثر را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: برخی اتفاقات در بازیگری نانوشته است، بازیگر باید به گروه، کارگردان و نقش متعهد باشد و تمام انرژی خود را برای ایفای نقشی ایده آل به کار ببندد اما  برای این اتفاق این تعهد باید دو جانبه بوده و گروه از جمله تهیه کننده هم به بازیگر متعهد باشد. 

وی ادامه داد: بازیگر با تک تک عوامل همچون عوامل گریم، دکور، گروه کارگردانی و لباس و غیره در ارتباط است پس می بایست بتواند رفتار خود با تک تک این عوامل را مدیریت کرده و با رابطه ای خوب جَو مطلوبی را در اثر فراهم آورد، بدون شک ایجاد رابطه درست بین عوامل به خوبی می‌تواند در هنگام فیلمبرداری و ایفای نقش به بازیگر کمک کند.

بازیگر سریال"بوی باران" با اشاره به مشکلات فراوان بخش طراحی لباس برای بازیگران اذعان کرد: متاسفانه این روزها در تیتراژ آثار عنوانی با نام طراح لباس زده می شود در صورتی که به تازگی خود بازیگران مجبورند از خانه لباس آورده و با لباس های خودشان نقش را ایفا کنند.

کمال‌زاده در همین رابطه خاطرنشان کرد: من هیچوقت متوجه نمی‌شوم که چرا من بازیگر باید دغدغه لباس را داشته باشم؟، این وظیفه بازیگر نیست اما این روزها به شدت باب شده است و ما باید خودمان برای نقشمان لباس خریداری کرده و یا از خانه بیاوریم، من متوجه نمی‌شوم با این وجود چرا باز هم اسم طراح لباس در آثار دیده می‌شود.

 

بازیگر شهرزاد کمال زاده خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین