کد خبر: 36959 A

کیانو ریوز ستاره فیلم‌های ابرقهرمانی می‌شود

کیانو ریوز ستاره فیلم‌های ابرقهرمانی می‌شود

کیانو ریوز که این روزها به واسطه بازی در فیلم "جان ویک3" و رفتارهای متفاوتش در فرش قرمزها حسابی محبوب شده است، در فیلم‌های ابرقهرمانی مارول بازی خواهد کرد.

ایران آرت: تنها چند هفته تا اکران "مرد-عنکبوتی: دور از خانه" باقیست و ستارگان مارول در حال حاضر کنفرانس‌های مطبوعاتی مختلفی در سراسر دنیا برگزار می‌کنند. کوین فایگی روز گذشته در یکی از همین کنفرانس‌ها در لندن تأیید کرد که نسخه‌ی جدیدی از "انتقام‌جویان: آخر بازی" با صحنه‌های جدید از هفته‌ی آینده به نمایش درمی‌آید. اما این تهیه‌کننده چهارشنبه به احتمال حضور ستارگان هالیوود در فاز بعدی "دنیای سینمایی مارول" از جمله "کیانو ریوز" که اخیراً محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده نیز اشاره کرد.

فایگی در مورد احتمال پیوستن ریوز به فیلم‌های مارول می‌گوید: "ما تقریباً برای هر فیلمی که می‌خواهیم بسازیم با او صحبت می‌کنیم. نمی‌دانم که چه زمانی به "دنیای سینمایی مارول" می‌پیوندد و اینکه آیا اصلاً این اتفاق روی خواهد داد یا نه، اما بسیار تمایل داریم که به طریقی درست او را به چندگانه اضافه کنیم."

به گزارش سی نما، فایگی با مقایسه‌ ریوز و جیک جیلنهال می‌گوید چندین مرتبه با ستاره‌ی "مرد-عنکبوتی: دور از خانه" مذاکره کرده‌اند تا اینکه به نقش "میستریو" رسیده‌اند. آن‌ها امیدوارند که شرایط مشابهی برای ریوز پدید آید و او با نقشی درخور به دنیای گسترده‌ی مارول اضافه شود.

ریوز در حال حاضر سال موفقی را پشت سر می‌گذارد. او امسال در فیلم پرفروش "جان ویک ۳" ظاهر شده، نقشی غافلگیرکننده در "همیشه بخت من باش" (Always Be My Maybe) نت‌فلیکس برعهده گرفته و به زودی هنر صداپیشگی او را در "داستان اسباب بازی ۴" در نقش "دوک کابوم" شاهد خواهیم بود.

فایگی ضمن اشاره احتمال اضافه شدن "دانی ین" (IP Man) و "میلی بابی براون" این دو را بازیگرانی خوبی می‌خواند که حضورشان در "دنیای سینمایی مارول" سرگرم‌کننده خواهد بود، اما در حال حاضر گزینه‌ی خاصی برای آنان روی میز نیست.

 

مرد عنکبوتی انتقام جویان مارول کیانو ریوز مرد عنکبوتی: دور از خانه انتقام جویان: پایان بازی دنیای سینمایی مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین