کد خبر: 3692 A

این روزها ساخت فیلم چقدر آب می خورد؟/کارگردان طلا و مس فراخوان تست بازیگری داد

این روزها ساخت فیلم چقدر آب می خورد؟/کارگردان طلا و مس فراخوان تست بازیگری داد

همایون اسعدیان هزینه ساخت یک فیلم در این روزها را گفت و خبری خوب برای علاقمندان به بازیگری داد.

ایران آرت :  همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون که ساخت آثاری مانند "طلا و مس"  و  "بوسیدن روی ماه" را در کارنامه خود دارد، به رامبد جوان در برنامه دورهمی گفت :" فیلمی که بازیگران، عوامل و امکاناتش حرفه‌ای باشد، یک و نیم میلیارد هزینه می‌خواهد و این فیلم اگر بتواند 4 میلیارد فروش کند، آن موقع است که سرمایه اولیه تهیه کننده برمی گردد."
 
او افزود البته می توان با 500 میلیون تومان یک فیلم تجربی ساخت که به طبع بازیگر و عوامل حرفه ای در آن حضور ندارند. "

اسعدیان که این روزها فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» را به روی اکران دارد درباره این فیلم گفت:"  من 3 تا 4 سال بود که تمام دغدغه‌ام حس مسئولیت افراد در قبال اتفاقات جامعه و یا بی‌تفاوتی مردم روبروی رخداد اجتماع بود. اینکه هر انتخاب ما برای کمک کردن به دیگران امکان دارد مسیر زندگی ما را تغییر بدهد.

وی ادامه داد: در «یک روز بخصوص» سعی کردم فضایی را طراحی کنم که مخاطب بعد از دیدن فیلم از خود بپرسد، من اگر جای این شخصیت بودم، چه می کردم و چه انتخابی خواهم داشت."

همچنین وی به ساخته تلویزیونی جدیدش برای شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: به تازگی مجموعه ای تلویزیونی را برای شبکه سه سیما خواهیم داشت که در حال حاضر با فراخوانی که داده‌ایم از یکسری از افراد تست گرفته می شود. از اینجا می توانم قول بدهم از 10 نفری که شما (خطاب به جوان) معرفی کنید، حتما تست گرفته خواهد شد و برحسب توانشان در سریال به کار گرفته می شوند.
رامبد جوان برنامه خندوانه همایون اسعدیان فراخوان بازیگری تست بازیگری
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین