کد خبر: 36860 A

مدل مستهجن در تهران پای آنتونی کوئین را هم وسط کشید/ سه زن سه فیلم دیگر هم عکس های غیر اخلاقی دارند

مدل مستهجن در تهران پای آنتونی کوئین را هم وسط کشید/ سه زن سه فیلم دیگر هم عکس های غیر اخلاقی دارند

این ماجرا نه تنها دامنه دار شده بلکه ممکن است برای فیلم و کارگردانش عواقبی هم به همراه داشته باشد.

ایران آرت : پنج روز پیش خبر دادیم ماجرای حضور  خانم"ایشی گوپتا " بازیگر زن فیلم سینمایی "دختر شیطان" حسابی خبرساز شده و برخی رسانه ها مثل کیهان نوشته اند او مدل مشهور عکس های مستهجن و غیر اخلاقی است و چگونه به او اجازه بازی در فیلم ایرانی داده شده است؟ که می توانید شرح ماجرا را مدل مشهور عکس های مستهجن در تهران بخوانید. 

این ماجرا نه تنها دامنه دار شده بلکه ممکن است برای فیلم و کارگردانش عواقبی هم به همراه داشته باشد. 

بماند که این وسط حمید فرخ نژاد که در فیلم دختر شیطان هم بازی ایشی خانم است به شوخی های مرسوم خود سعی کرد برای فیلم مخاطب هم جلب کند که آن را می توانید واکنش حمید فرخ نژاد به ادعای کیهان درباره حضور مدل عکس های مستهجن در تهران بخوانید. 

اما کار به جایی رسیده که سرانجام سازمان سینمایی مجبور شده واکنش نشان دهد و حتی پای آنتونی کوئین را به ماجرا باز کند! 

ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در این باره به فارس گفت: در موضوع بازیگران خارجی در سینمای ایران، تا کنون ملاحظه ما عدم حضور آنها در فیلم‌های مستهجن و غیراخلاقی و عدم شهرت آنها به مفاسد اخلاقی بوده است.

دقت بیشتر سازمان سینمایی در انتخاب بازیگران خارجی/  نظام‌نامه تولیدات مشترک که در حال آماده شدن است

وی درباره حضور بازیگران خارجی در فیلم‌های ایرانی با بیان اینکه عکس‌های صفحات شخصی هیچکدام از بازیگران زن خارجی بی‌مسأله نبوده است، اظهار کرد: حتی بازیگران لبنانی هم از این قاعده مستثنی نبودند که نمونه‌های آن را در فیلم‌های «سی و سه روز»، «کتاب قانون» و «به وقت شام» شاهد بوده‌ایم و باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشیم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ادامه داد: این نکته را توجه داشته باشیم که به عنوان مثال «آنتونی کویین» بازیگر بزرگ هالیوود در فیلم ماندگار محمد رسول‌الله(ص) در نقش حمزه سیدالشهدا ظاهر شده بود که حتماً این بازیگر عکس‌ها و سبک متفاوتی از نقشش داشته است.

داروغه‌زاده در پایان تاکید کرد: البته در نظام‌نامه تولیدات مشترک که در حال آماده شدن است، ضوابط استفاده از بازیگران خارجی دیده شده که پیش‌نویس آن حتما برای استفاده از نظرات اهالی سینما و رسانه منتشر خواهد شد.

 

حمید فرخ نژاد مدل مستهجن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین