کد خبر: 36774 A

دنباله یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ آماده اکران شد

دنباله یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ آماده اکران شد

مایک فلنگان کارگردان "تسخیر خانه‌ هیل" در اولین تریلر دنباله‌ "درخشش" اشاراتی به استنلی کوبریک دارد.

ایران آرت: انتظارات از فیلم "دکتر اسلیپ" (Doctor Sleep) اقتباس جدید سینمایی ار رمان "استیون کنیگ" بسیار بالاست. این فیلم دنباله‌ای برای "درخشش" (The Shining) به کارگردانی "استنلی کوبریک" به شمار می‌آید و "یوان مک‌گرگور" در آن نقش "دنی تورنس" را ایفا می‌کند. با توجه به اینکه "درخشش" کوبریک یکی از بهترین آثار ژانر وحشت در تاریخ سینما نامیده می‌شود، "دکتر اسلیپ" برای انتقال حس ترس به مخاطب همچون آن اثر فاخر، فشار زیادی را تحمل خواهد کرد.

در "دکتر اسلیپ" دنی از رویدادهای دوران کودکی رنج می‌برد. این شخصیت که به الکل اعتیاد دارد وقتی سعی می‌کند پاک شود، توانایی‌هایی ماورائی‌اش دوباره بیدار می‌شوند. ماجرای دنی وقتی پیچیده و رعب‌آور می‌شود که با دختر جوانی با همان توانایی‌ها ملاقات می‌کند. "ربکا فرگوسن"، "کارل لامبلی" و "الکس اسو" دیگر بازیگران این فیلم‌اند.

به گزارش سی نما، روایت ادامه‌ی داستان "درخشش" کوبریک بدون تردید کار ساده‌ای نیست، اما هواداران ژانر وحشت باید از حضور فلنگان پشت دوربین خوشحال باشند. این فیلمساز که اخیراً سریال "تسخیر خانه‌ی هیل" (The Haunting of Hill House) را برای نت‌فلیکس ساخته، یکی از بهترین کارگردانان آثار ژانر وحشت شناخته می‌شود. او از هم اکنون اعلام کرده است که برای فصل دوم سریال نت‌فلیکس بازمی‌گردد.

کینگ همانگونه که احتمالاً‌ می‌دانید از فیلم کوبریک راضی نبود، اما مک‌گرگور به هواداران اطمینان خاطر داده است که "دکتر اسلیپ" به رمان وفادار می‌ماند. این بازیگر برای شناختن نقش خود بیشتر بر رمان کینک تکیه می‌کند تا فیلم کوبریک. در "درخشش" نقش کودک فیلم را "دنی لوید" بازی کرد. مک‌گرگور در مصاحبه با "یواس‌ای تودی" می‌گوید: "در مقاطعی وقتی کتاب کینگ را می‌خوانم با خود فکر می‌کنم: "نه این درست نیست. دنی این کار را نمی‌کند." گویی اکنون شخصیت را بهتر از خود "استیون کینگ" می‌شناسم."

استودیوی برادران وارنر فیلم "دکتر اسلیپ" را در تاریخ ۸ نوامبر در آمریکا اکران می‌کند. وارنرها اولین تریلر فیلم را آپریل گذشته در سینما-کان برای اصحاب رسانه به نمایش درآورند و با استقبال آنان روبرو شدند. 

 

استنلی کوبریک کوبریک فیلم درخشش درخشش مایک فلنگان تسخیر خانه هیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین