کد خبر: 36715 A

دختر بازیگر با قدرت‌های مرموز/ عکس

دختر بازیگر با قدرت‌های مرموز/ عکس

سوفیا لیلیس نقش اصلی سریال I Am Not Okay With This را بازی می‌کند.

ایران آرت: شبکه نتفلیکس فهرست بازیگران سریال I Am Not Okay With This را تایید و اعلام کرد. این سرویس استریم اعلام کرد سوفیا لیلیس که برای بازی در فیلم It (آن) و سریال "چیزهای تیز" بسیار شناخته شده، قرار است نقش اصلی این سریال درام و داستانی نوجوانان را بازی کند.

سریال "I Am Not Okay With This" اقتباسی از رمانی به همین نام اثر چارلز فورسمن، است و جاناتان انتویسل که سابقه همکاری با شبکه نتفلیکس را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد. این سریال که تهیه کنندگان سریال "چیزهای عجیب" نیز در پشت آن حضور دارند، داستان یک دختر با قدرت‌های مرموز را دنبال خواهد کرد.

582229a3-ee2c-4f2b-9a97-2279874172c0

به گزارش زومجی، لیلیس نقش شخصیتی به نام سیدنی را در سریال I Am Not Okay With This Series بازی می‌کند که شخصیتی بی دست و پا، باهوش و شوخ طبع و بذله گو، توصیف شده است. اگرچه برای دیگران شاید سیدنی شخصیتی کاملا معمولی باشد، اما او متوجه می‌شود که دارای قدرتی دورجنبی یا دورجابه‌جایی (قابلیت کنترل اشیا از راه دور بدون استفاده از نیروی فیزیکی و تنها با استفاده از قدرت ذهن) است که می‌تواند باعث مشکلات زیادی برای او شود.

علاوه‌بر این، شبکه نت‌ فلیکس از حضور ویات اولف، سوفیا برایانت و کاتلین رز پرکینز، برای بازی در دیگر نقش‌های اصلی این سریال خبر داد. اولف نقش استنلی باربر، همسایه سیدنی را بر عهده دارد، برایانت، نقش بهترین دوست سیدنی که شخصیتی شاداب توصیف شده و رز پرکینز نقش مگی، مادر سیدنی را بر عهده دارد که سال‌ها است که شوهرش فوت کرده و باید ساعت‌ها در ظرفشویی رستوران باید کار کند و همزمان دو فرزندش را نگه دارد و بزرگ کند. 

علاوه‌بر این، ایدن وجتک-هیسانگ در نقش برادر و ریچارد الیس در نقش دوست سیدنی، دیگر بازیگران سریال I Am Not Okay With This Series هستند که فیلم‌برداری و تولید آن نیز آغاز شده است. فصل اول این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. لیلیس اخیرا در فیلم "نانسی درو و پلکان پنهان" به ایفای نقش پرداخته و او قرار است در فیلم "آن: قسمت دوم" نیز حضور کوتاهی داشته باشد.

 

فیلم سینمایی هالیوود فیلم سینما بازیگر زن سوفیا لیلیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین