کد خبر: 36693 A

"بازی تاج و تخت" وارد رقابت "امی" شد

"بازی تاج و تخت" وارد رقابت "امی" شد

"بازی تاج‌ و تخت" در بخش‌های بهترین بازیگری، بهترین نویسندگی و بهترین کارگردانی وارد رقابت جوایز امی شد.

ایران آرت: بر کسی پوشیده نیست که فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) به ویژه چند اپیزود آخر آن با اعتراض گسترده‌ی هواداران مواجه شد. با این حال، به نظر می‌رسد که شبکه‌ی HBO این هیاهو را از یاد برده و یا خودش را به غفلت زده باشد. این شبکه‌ی کابلی امسال با "بازی تاج‌وتخت" برای کسب چندین جایزه‌ی امی رقابت می‌کند. این اقدام شبکه غافلگیرکننده نیست اما سریال قرار است در شاخه‌ای به رقابت بپردازد که ممکن است برای مخاطبین گیج‌کننده باشد.

آن‌ها نام "بازی تاج‌وتخت" را برای رقابت در بخش "بهترین نویسندگی" و "بهترین کارگردانی" جوایز امسال امی ثبت کرده‌اند. این درحالی است که هواداران به خصوص نسبت به نویسندگی دو قسمت پایانی معترض شده بودند. دو اپیزود ابتدایی فصل هشتم که "وینترفل" و "شوالیه‌ی هفت اقلیم" نام داشتند و بهترین قسمت‌های فصل از نگاه منتقدین بودند، رقابت امی امسال را از دست داده‌اند.

"دن وایس" و "دیوید بیناف" شورانرهای سریال نیز در بخش بهترین کارگردانی ثبت نام شده‌اند. "میگل ساپوچنیک" و "دیوید ناتر" هم از نامزدهای این بخش خواهند بود.

سی نما در ادامه نوشت؛ خوشبختانه HBO تصمیمات بهتری هم اتخاذ کرده و نام چندین فیلمبردار، کارگردان هنری، و اعضای جلوه‌های ویژه و طراحی لباس در اپیزود "ناقوس‌ها" را وارد رقابت کرده است. اسامی "کیت هرینگتون"، "امیلیا کلارک"، "آلفی آلن"، "نیکلای کاستر-والدو"، "پیتر دینکلج"، "ریچارد دورمر"، "گوئندولین کریستی"، "لینا هیدی"، "سوفی ترنر"، "میزی ویلیامز" و "کاریس ون هوتن" همگی در میان نامزدهای بهترین بازیگری قرار دارند.

سریال "بازی تاج‌وتخت" برای آخرین بار در بخش بهترین سریال درام به رقابت می‌پردازد، اما برخلاف سال‌های قبل، امسال پیروزی آن تضمین شده نیست.

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت میسی ویلیامز سوفی ترنر کیت هرینگتون پیتر دینکلیج جوایز امی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین