کد خبر: 36680 A

معرفی نقش اصلی فیلم کلینت ایستوود/ قهرمانی که منفورترین فرد آمریکا شد

معرفی نقش اصلی فیلم کلینت ایستوود/ قهرمانی که منفورترین فرد آمریکا شد

پل والتر هاوزر برای ایفای نقش اصلی فیلم بعدی کلینت ایستوود یعنی «تصنیف ریچارد جِوِل» انتخاب شد.

ایران آرت: بازیگر «من، تونیا» و «دیر وقت شب» با امضای قرارداد به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم بعدی کلینت ایستوود معرفی شد.

پل والتر هاوزر در فیلم بعدی ایستوود در نقش ریچارد جول بازی خواهد کرد.

به گزارش مهر، این فیلم درام بر مبنای مقاله‌ای از ماری برِنِر در ونیتی فر درباره داستان جول ساخته خواهد شد. او یک شخصیت واقعی و محافظ امنیتی بود و زندگی‌اش از این رو به آن رو شد وقتی که به عنوان بمب‌گذار در سنترال پارک در جریان المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ در مظان اتهام قرار گرفت.

وی پس از مشکوک شدن به یک کوله‌پشتی در محوطه ورزشی نتوانست جلوی انفجار آن را بگیرد و این واقعه یک کشته به جا گذاشت ولی از آنجا که وی آن را کشف کرده و مانع صدمات وسیع شده بود به عنوان یک قهرمان شناخته شد. پس از اینکه پلیس به وی مظنون شد وی ناگهان به منفورترین فرد آمریکا بدل شد.

جول دادگاهی شد و سرانجام اف‌بی‌آی ۸۸ روز بعد این پروژه را حل کرد اما وی هرگز سلامت خود را به دست نیاورد و چند سال بعد در حالی که ۴۴ سال داشت به دلیل مشکل قلبی درگذشت.

دیروز اعلام شد سم راکول در نقش وکیلی که از جول دفاع می‌کند ظاهر می‌شود.

سال ۲۰۱۵ کمپانی والت دیزنی با همکاری فاکس قرن بیستم تصمیم به ساخت این فیلم گرفت ولی ایستوود به علت پروژه‌های دیگرش از کارگردانی این پروژه کناره‌گیری کرد.

آن سال ایستوود قصد ساخت این فیلم را با حضور جونا هیل و لئوناردو دی‌کاپریو داشت، اما آنها اکنون به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه در کنار کلینت ایستوود حضور دارند.

جدیدترین فیلم کلینت ایستوود ۸۹ ساله «مول» یا «قاچاقچی» محصول ۲۰۱۸ بود که با بازی خودش، بردلی کوپر، لارنس فیشبورن، مایکل پونا، دایان ویست، اندی گارسیا و آلیسون ایستوود ساخته شد.

 

کلینت ایستوود تصنیف ریچارد جول پل والتر هاوزر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین