کد خبر: 36575 A

خشم دختر بروس لی از تارانتینو

خشم دختر بروس لی از تارانتینو

دختر بروس لی از اینکه تارانتینو برای به تصویر کشیدن پدرش در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" با او صحبت نکرده عصبی است.

ایران آرت: شانون لی دختر بروس لی بازیگر و رزمی‌کار افسانه‌ای در گفت‌وگو با ددلاین فاش کرد که کوئنتین تارانتینو او را در جریان اینکه قرار است بروس لی را در فیلم روزی روزگاری در هالیوود به تصویر بکشد، نگذاشته بود.

شانون لی افزود: می‌توانستند با من که وصی بروس لی هستم تماس بگیرند. البته من هم شاید منطقی عمل نمی‌کردم و شاید هم کاملا منطقی عمل می‌کردم، آنها که نمی‌دانستند واکنش من نسبت به این قضیه چیست بنابراین تصمیم گرفتند برای اینکه مانعی را از سر راه خود بردارند، با من تماس نگیرند.

شانون لی گفت: من به‌ این دلیل دلخور و ناراحتم که تارانتینو با دیگران تماس گرفته و از آنها برای به تصویر کشیدن دیگر شخصیت‌ها اجازه گرفته است، اما با من هیچ تماسی نگرفته است. البته چیزی درون من است که به من می‌گوید انرژی خود را برای این اتفاق هدر نده، بلکه منتظر شو و ببین دنیا چگونه با این اتفاق کنار می‌آید.

به گزارش همشهری، در فیلم روزی روزگاری مایک مو که از بازیگران فیلم ابرقهرمانی ضد‌بشری‌ها نیز هست، در نقش بروس لی بازی کرده است. شخصیت بروس لی در این فیلم در کنار شخصیت‌های نیک دالتون(با بازی لئوناردو دی‌کاپریو)، کلیف بوث(با بازی برد پیت) و شارون تیت (با بازی رابی مارگوت)، شخصیتی کلیدی و محوری است.

بروس استاد هنرهای رزمی چینی و بازیگر فیلم‌های اکشن در زمینه ورزش‌های رزمی و بنیانگذار روش رزمی جیت کان یکی از مدرن‌ترین سبک‌های کونگ فو بود. بسیاری او را یک نماد فرهنگی می‌دانند.

 

بروس لی تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین