کد خبر: 36515 A

پایان سریال فانتزی و پرطرفدار شبکه ان‌بی‌سی

پایان سریال فانتزی و پرطرفدار شبکه ان‌بی‌سی

سریال "جای خوب" با بازی کریستن بل با فصل چهارم به پایان می‌رسد.

ایران آرت: "مایکل شور" تهیه‌کننده و خالق "جای خوب" (The Good Place) شبکه‌ی NBC جمعه شب اعلام کرد که این سریال کمدی با فصل چهارم به پایان می‌رسد. او می‌گوید: "وقتی "جای خوب" سفارش ساخت فصل دومش را دریافت کرد، من به همراه نویسندگان تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم خط سیر سریال را مشخص کنیم. با در نظر گرفتن مسائلی که قرار بود در سریال بررسی کنیم، و روند دلخواه‌مان برای طرح این مسائل، احساس کردم که چهار فصل یا پنجاه و چند اپیزود کافی است."

شور اضافه می‌کند که در ابتدا به تولید فصل‌های بیشتر ترغیب شده اما در نهایت کیفیت سریال را در نظر گرفته است. به گزارش سی نما، او در ادامه از شبکه‌ی NBC و عوامل سریال قدردانی می‌کند: "تا ابد مدیون شبکه و استودیوی یونیورسال خواهم بود که به ما اجازه دادند "جای خوب" را تولید کنیم و طبق برنامه‌ریزی به پایانش برسانیم. از گروه سازندگان پشت و جلوی دوربین نیز تشکر می‌کنم که سخت تلاش کردند ایده‌های عجیب ما را خلق کنند." شور در پایان ابراز امیدواری می‌کند که فصل پایانی پاییز آینده با موفقیت روی ایر برود.

"جای خوب" در فصل تلویزیونی ۲۰۱۸-۱۹ در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ریتینگ میانگین ۱.۶ را به جا گذاشت و هر اپیزود آن با احتساب بازدیدها تا یک هفته‌ی پس از پخش تا ۴.۶ میلیون بیننده داشت. این سریال در پلتفورم‌های دیجیتال نیز یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه‌ی NBC است.

در "جای خوب" بازیگرانی چون "تد دنسون"، "کریستن بل"، "ویلیام جکسون هارپر"، "جمیلا جمیل"، و "دارسی کاردن"‌ ایفای نقش کرده‌اند. پخش سریال از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و در آن سال از طرف "مؤسسه فیلم آمریکا" به عنوان برنامه‌ی تلویزیونی سال برگزیده شد. علاوه بر این، "جای خوب" نامزد دریافت جوایزی از طرف "گلدن گلوب"، "صنف نویسندگان"، "صنف تهیه‌کنندگان" و "انتخاب منتقدین" نیز شده است.

 

کریستن بل جمیله جمیل ان بی سی سریال جای خوب مایکل شور جای خوب تد دنسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین