کد خبر: 36513 A

پر شدن جای خالی راک با حضور کشتی‌گیر معروف

پر شدن جای خالی راک با حضور کشتی‌گیر معروف

در حالی که دواین جانسون از بازی در قسمت جدید "سریع و خشمگین" کناره‌گیری کرد یک کشتی‌گیر دیگر جایگزین او شد.

ایران آرت: ستاره‌ی دیگری به چندگانه‌ی "سریع و خشن" (Fast & Furious) اضافه شد تا جای خالی "دوین جانسون" را پر کند. جانسون قرار است در اسپین‌آف "هابز و شا" (Hobbs & Shaw) به بازی در نقش خود ادامه دهد، بنابراین "وین دیزل" ستاره‌ی کشتی کج دیگری را با او جایگزین کرده است.

قسمت نهم "سریع و خشن" را "جاستین لین" کارگردانی می‌کند. سینا در این شماره از چندگانه باید سعی کند جای خالی جانسون و "جیسون استاتهام" را پر کند. اطلاعات زیادی از "سریع و خشن ۹"‌ (Fast & Furious 9) در دست نیست اما فیلمبرداری پروژه از هفته‌های آینده آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۲ می سال ۲۰۲۰ روی پرده می‌رود. لین پیش از این "توکیو دریفت"، "سریع و خشن"، "سریع و خشن ۵"‌ و "سریع و خشن ۶" را کارگردانی کرده است.

به گزارش سی نما، گذشته از جدایی جانسون و استاتهام، این چندگانه با مسائل دیگری هم روبرو شده بود. "میشل ردریگز" ماه گذشته اعلام کرد در صورتی به بازی در نقش خود ادامه می‌دهد که نویسندگان بیشتری به گروه نویسندگان اضافه شوند. او در مصاحبه با "ونتی فر" گفت: "تمام انرژی خود را در حال حاضر صرف حمایت از زن و حقوق آنان می‌کنم. بیشتر روزهای زندگی‌ام را در کنار پسرها به تیراندازی گذرانده‌ام و و رفتارهای ناشایست‌شان را دیده‌ام. اکنون شاعرانگی و زیبایی و حساسیت زنان را درک کرده‌ام و قدرتی که از با هم بودن به دست می‌آوریم. بنابراین باید برای زنان احترام بیشتری قائل شوند. نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد اما من این مسیر را ادامه می‌دهم."

در هفته‌‌های گذشته گزارش شد که تهیه‌کنندگان به ردیگز اطمینان خاطر داده‌اند که خواسته‌اش را برآورده می‌سازند و برای قسمت بعدی یک زن را به تیم نویسندگان می‌افزایند، بنابراین ردریگز هم بازگشت خود به "سریع و خشن ۹" را تأیید کرد.

سینا سال گذشته در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" به حضور در چندگانه ابراز تمایل کرده بود: "اختیاری در این زمینه ندارم اما قطعاً‌ دوست دارم که چنین فرصتی به من داده شود. برایم مثل یک خواب شیرین خواهد بود." سینا سال گذشته در "بامبلبی" (Bumblebee) ظاهر شد و در قسمت جدید "جوخه‌ی انتحار" (Suicide Squad) به کارگردانی "جیمز گان" نقشی برعهده می‌گیرد.

"سریع و خشن ۹"‌ در تاریخ ۲۲ می سال ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌شود.

 

دواین جانسون سریع و خشمگین جان سینا هابز و شاو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین