کد خبر: 36498 A

شروع ناامیدکننده سوفی ترنر و مردان ایکس

شروع ناامیدکننده سوفی ترنر و مردان ایکس

تازه‌ترین قسمت از سری فیلم‌های "مردان ایکس" با بازی سوفی ترنر اکران خود را با فروش ناامیدکننده آغاز کرد.

ایران آرت: "مردان ایکس: فونیکس سیاه" انگار قصد سربرآوردن از خاکستر ندارد. دوازدهمین فیلم از مجموعه "مردان ایکس" با فروش ناامیدکننده ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری آخر هفته اکران خود را آغاز کرد.

این محصول کمپانی مارول که پیش‌بینی شده بود با فروش حداقلی ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلاری کار خود را آغاز کند، به عنوان یکی از پایین‌ترین فیلم‌های این مجموعه در فروش اکران اولیه ثبت شد.

این هفته اکران آغازین فیلم "زندگی پنهان حیوانات خانگی۲" هم بود. این فیلم با ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و فروش ۱۷ میلیون دلاری در روز جمعه شروع خوبی داشت.

به گزارش فارس، "مردان ایکس: فونیکس سیاه" اولین فیلمی از این مجموعه است که توسط کمپانی "دیزنی" توزیع و اکران می‌شود. این فیلم دنباله مستقیم "مردان ایکس: آخرالزمان" محصول سال ۲۰۱۶ است که در اکران اولیه خود ۶۵ میلیون دلار کسب کرد و در فروش جهانی به رقم ۵۴۳ میلیون دلار رسید. در مقایسه با فیلم قبلی، "فونیکس سیاه" جمعه را تنها با ۱۵ میلیون دلار به پایان ببرد. این فیلم پنجنشبه هم تنها ۵ میلیون دلار فروش داشت.

مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) یکی از مجموعه فیلم‌های سینمایی ابر قهرمانی است که بر اساس داستان‌ها و مجلات مصور کمپانی مارول کامیکس به همین نام ساخته شده‌ است. حق استفاده از شخصیت‌های گروه مردان ایکس و شخصیت‌های مرتبط با آن در فیلم‌های سینمایی، متعلق به کمپانی فاکس قرن بیستم است، بنابراین فیلم‌های این مجموعه توسط این کمپانی تولید شده‌اند و شخصیت‌های آن نیز به استثنای کوئیک سیلور، در دیگر فیلم‌هایی که با اقتباس از شخصیت‌های کمپانی مارول ساخته شده‌است مانند انتقام جویان حضور ندارند.

تا کنون ۱۱ قسمت از این مجموعه فیلم‌ها ساخته شده‌ بود و "مردان ایکس: فونیکس سیاه" دوازدهمین فیلم از این مجموعه است. سری فیلم‌های مردان ایکس جزء پرفروش‌ترین مجموعه فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شوند. 

سوفی ترنر مردان ایکس مردان ایکس: ققنوس سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین