کد خبر: 36413 A

آلمان‌ها برای آنتونیو باندراس سنگ تمام می‌گذارند

آلمان‌ها برای آنتونیو باندراس سنگ تمام می‌گذارند

جشنواره فیلم مونیخ با اهدای جایزه از آنتونیو باندراس تجلیل می‌کند

ایران آرت: آنتونیو باندراس، هنرپیشه اسپانیایی در جشنواره بین المللی فیلم مونیخ امسال جایزه یک عمر دستاورد را دریافت خواهد کرد.

جشنواره فیلم مونیخ پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ آغاز به کار می‌کند.

آنتونیو باندراس بازیگری را در دهه ۱۹۸۰ میلادی شروع کرد و در دهه ۱۹۹۰ به هالیوود رفت. او در برخی فیلم‌های برجسته تاریخ سینما همچون "فیلادلفیا" و فیلم‌های پرفروشی مانند " نقاب زورو" نقش ایفا کرده است. او حتی قدم به عرصه انیمیشن گذاشت و صداپیشه شخصیت بانمک اما خطرناک "گربه چکمه‌پوش" در سری فیلمهای کمدی "شرک" شد.

آخرین فیلم باندراس "درد و شکوه" اثری با کارگردانی پدرو آلمودووار، کارگردان برجسته اسپانیایی است که ماه پیش در جشنواره فیلم کن از آن رونمایی شد.

"درد و شکوه" ماجرای یک فیلمساز سالخورده و دردکشیده است که زمان را برای ارزیابی کارنامه خود در دنیای سینما مناسب می‌یابد. 

باندراس ۵۸ ساله درباره پیشنهاد پدرو آلمودوار برای بازی در "درد و شکوه" و تاثیر آن بر زندگی خود گفت: "وقتی پیشنهاد شگفت‌انگیز بازی کردن در فیلمی بر اساس یک زندگی واقعی را پذیرفتم، دیگر سیگار نکشیدم. بیش از همیشه ورزش می‌کنم. ذهنم آسوده‌تر از هر زمان دیگر است و به نوعی خودم را بازسازی کردم. خیلی درباره کارنامه بازیگری‌ام فکر می‌کنم و احساس تازگی و سرزندگی دارم."
 

آنتونیو باندراس پدرو آلمادوار درد و افتخار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین