کد خبر: 36402 A

کنسل شدن دو سریال پس از افت بیننده

کنسل شدن دو سریال پس از افت بیننده

سریال‌های "کلاس مرگبار" و "هپی" که براساس رمان‌های مصور ساخته شده بودند کنسل شدند.

ایران آرت: شبکه‌ی Syfy فصل سوم سریال "هپی!" (Happy!) و فصل دوم سریال "کلاس مرگبار" (Deadly Class) را به تولید نمی‌رساند. هر دو سریال براساس رمان‌های مصور ساخته شده بودند. "هپی!" محصول استودیوی UCP است و ""کلاس مرگبار" محصول  سونی پیکچرز تلویژن و UCP.

آمار بینندگان کمدی درام "هپی!" با بازی "کریستفر ملونی" و صداپیشگی "پتان اسوالت" با آغاز فصل دوم کاهش قابل توجهی داشت اما و مانند سریال "تو" (You) شبکه‌ی کابلی Lifetime یکی از پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس گزارش شد مخاطبین مرد و نوجوانان را جذب می‌کرد. سریال "تو" نیز در زمان پخش خود در آن شبکه‌‌ی کابلی بینندگان زیادی نداشت اما فصل دوم آن به یک عنوان اریجینال نت‌فلیکس تبدیل شد. بنابراین انتظار می‌رود "هپی!" هم به نت‌فلیکس کوچ کند و به حیات خود ادامه دهد.

به گزارش سی نما، سریال درام "کلاس مرگبار" آمار بینندگان بهتری برخوردار بود اما نه آنقدر که Syfy را به تولید فصل جدید راضی کند. سونی پیکچرز به دنبال فروش سریال به دیگر شبکه‌ها خواهد بود.

با کنسل شدن این دو عنوان، سریال‌های باقی‌مانده‌ی شبکه شامل "کریپتون" (Krypton) و "جادوگران" (The Magicians)، "کیل‌‌جویز" (Killjoys) که فصل پایانی خود را سپری خواهند کرد، "ون هلسینگ" (Van Helsing) و همچنین "واینونا ارپ" (Wynonna Earp) می‌شود که قرارداد تولیدش برای فصل بعد تمدید شده اما به علت مشکلات مالی سرنوشتش در هاله‌ای از ابهام قرار داد. سریال‌های جدید شبکه‌ی Syfy نیز درام "رزیدنت ایلین" (Resident Alien) خواهد بود. شبکه علاوه بر این سفارش ساخت دو سریال جدید از جمله "آینده" (Future) و "کالت کلاسیک" (Cult Classic) را به همراه چندین عنوان دیگر صادر کرده است.

پخش سریال "هپی!" از دسامب سال ۲۰۱۷ قدرتمندانه آغاز شد و اولین اپیزود آن ۱.۷ میلیون بیننده داشت و رکورد بینندگان شبکه از ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ وقتی "جادوگران" روی ایر رفته بود را شکست. علاوه بر این پخش اپیزود آغازین در شبکه‌های اجتماعی هم جنجالی شد و ۲۱۲ میلیون توئیت پیرامون آن ارسال شد.

داستان سریال "هپی!" در مورد "نیک ساکس" (ملونی) پلیس سابقاً فاسد است که به یک آدمکش تبدیل می‌شود. پس از آنکه یکی از قتل‌های او مطابق انتظار پیش نمی‌رود، زندگی‌اش توسط یک اسب بالدار خیالی به نام "هپی" دستخوش تغییر می‌شود.

داستان سریال "کلاس مرگبار" به تهیه‌کنندگی برادران روسو نیز در دنیایی شیطانی در اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ می‌گذرد و زندگی "مارکوس" (بنجامین وادسورث) نوجوان در خیابان‌ها را بازگو می‌کند که پایش به آکادمی خصوصی "قلمرو شاهان"‌ کشیده می‌شود، جایی که خانواده‌های جنایتکار فرزندان خود را برای آموزش به آنجا می‌فرستند.

 

سریال سریال تلویزیونی سریال پربیننده سریال هپی کلار مرگبار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین