کد خبر: 36384 A

پروژه جدید تارانتینو مشخص شد

پروژه جدید تارانتینو مشخص شد

در حالی که هنوز نهمین فیلم تارانتینو اکران عمومی نشده است، پروژه جدید این کارگردان که البته احتمالا در زمینه تهیه‌کنندگی خواهد بود مشخص شد.

ایران آرت: فیلم برنده‌ی اسکار "جانگوی آزاد" یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های "کوئنتین تارانتینو" تا به امروز است. احتمال تولید دنباله‌ای برای فیلم پرفروش "جانگوی آزاد" (Django Unchained) قوت گرفت.

"کلایدر" گزارش داده است که تارانتینو در حال توسعه‌ی اقتباسی براساس رمان مصور "جانگو/زورو" (Django/Zorro) با همکاری "جرود کارمایکل" کمدین است. این کتاب کامیک در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان دنباله‌ی فیلم "جانگوی آزاد" با همکاری تارانتینو و "مت واگنر" به نگارش درآمد و به بازار عرضه شد.

به گزارش سی نما، داستان "جانگو/زورو" چندین سال پس از وقوع حوادث "جانگوی آزاد" روی می‌دهد و شخصیت اصلی (با بازی "جیمی فاکس" در فیلم سال ۲۰۱۲) همچنان به عنوان جایزه‌بگیر کار می‌کند. برای سر خود جانگو نیز در شرق به خاطر قتل در کندی‌لند جایزه تعیین شده و همین جا است که او در سرزمین غرب با "دون دیه‌گو دلا وگا" یا زورو ملاقات می‌کند و می‌پذیرد به عنوان محافظ او را در آزادسازی بردگان یاری برساند.

در گزارش "کلایدر" آمده است که تارانتینو این پروژه را کارگردانی نخواهد کرد و احتمالاً به عنوان تهیه‌کننده در تولید آن مشارکت می‌کند. استودیوی سونی نیز که پخش جهانی "جانگوی آزاد" و "روزی روزگاری در هالیوود" را برعهده داشت هنوز به عنوان سازنده پروژه تأیید نشده است. سونی در سال ۲۰۱۴ به اقتباس از کتاب مصور تارانتینو ابراز علاقه‌مندی کرده بود. ماجرای هک شدن جنجالی سونی مکاتبات تارانتینو و "ایمی پاسکال" مدیر وقت استودیو را فاش کرد.

فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" تارانتینو در ماه می گذشته با استقبال منتقدین در کن مواجه شد. این فیلمساز اخیراً نسخه‌ی سه ساعته از "جانگو" را هم از طریق نت‌فلیکس منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست فاکس برای بازی مجدد در نقش اصلی به اقتباس سینمایی از "جانگو/زورو" بازمی‌گردد یا نه.

"جانگو"ی تارانتیتو در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۶۲ میلیون دلار در آمریکا و ۴۲۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و پنج نامزدی اسکار را دریافت کرد. اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل از جمله افتخارات فیلم در مراسم آکادمی آن سال بودند.

فیلم پرستاره‌ی "روزی روزگاری در هالیوود" با بازی "برد پیت"، "لئوناردو دی‌کاپریو"، "شارون تیت" و بسیاری دیگر در تاریخ ۲۶ جولای در آمریکا اکران می‌شود.

 

کوئنتین تارانتینو دی کاپریو تارانتینو جانگوی آزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین