کد خبر: 36376 A

بازگشت چند ستاره سینما به دنیای ژوراسیک

بازگشت چند ستاره سینما به دنیای ژوراسیک

برایس دالاس هاوارد از احتمال بازگشت شخصیت‌های کلاسیک "پارک ژوراسیک" به "دنیای ژوراسیک ۳" می‌گوید.

ایران آرت: "پارک ژوراسیک" یکی از مجبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌ی فیلم در سراسر دنیا است که پس از "دنیای ژوراسیک" به موفقیت‌هایش ادامه می‌دهد. با اکران "دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون" (Jurassic World: Fallen Kingdom) در سال گذشته، به نحوی برای بازگشت شخصیت‌های کلاسیک چندگانه مقدمه‌چینی کرد.

"برایس دالاس هاوارد" یکی از بازیگران ثابت "دنیای ژوراسیک" در نقش "کلر درینگ"، به تازگی در مصاحبه‌ای ممکن است فاش کرده باشد که "لورا درن"، "سم نیل" و "جف گلدبلوم" به "دنیای ژوراسیک ۳" بازمی‌گردند. او در مراسم فرش قرمز "راکتمن" در مصاحبه با MTV، از میزان هیجان‌زدگی خود به خاطر بازی در کنار بازیگران سابق چندگانه می‌گوید.

هاوارد توضیح می‌دهد: "بسیار هیجان‌زده‌ام. اینکه آیا چنین اتفاقی روی می‌دهد یا نه، نمی‌دانم. نمی‌دانم چه اطلاعاتی در مورد فیلم تأیید شده، اما اگر این اتفاق در حال وقوع باشد برای شما پلک می‌زنم… [پلک می‌زند]."

به گزارش سی نما، بازگشت بازیگران قدیمی چندگانه رسماً به تأیید نرسیده، اما مصاحبه‌ی هاوارد برای روشن شدن موتور گمانه‌زنی کافی است، چرا که هواداران از مدت‌ها قبل منتظر بازگشت این کاراکترها مانده‌اند. اکنون که پس از وقایع "دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون" دایناسورها از بند رها شدند، بازگشت "دکتر ستلر"، "دکتر گرنت"، و "ایان مالکوم" محتمل‌تر از پیش است.

"کریس پرت" در مصاحبه با MTV توضیح داده بود که قسمت سوم "دنیای ژوراسیک" برای هواداران چندگانه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود: "وقتی از ایده‌ی اولیه‌ی فیلم آگاه شدم، به شدت غافلگیر شدم. تولید چنین فیلمی باورکردنی نیست. باور نمی‌کنم نویسندگان بعد رویدادهای "قلمرو سرنگون" راهی برای ادامه‌ی داستان یافته باشند. جزیره روی هواست، جانوران بیرون ریخته‌اند، و امکان بازگرداندنشان وجود ندارد. پس چه باید کرد؟ نه تنها دایناسورها بلکه تکنولوژی چه سرنوشتی برای سیاره رقم خواهند زد؟ [کالین ترورو کارگردان فیلم] به سختی بر روی این فیلم کار می‌کند و ما با اثری حماسی روبرو خواهیم شد."

"دنیای ژوراسیک ۳" در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

 

هالیوود پارک ژوراسیک جف گلدبلوم برایس دالاس هاوارد راکتمن دنیای ژوراسیک ۳
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین