کد خبر: 36335 A

امیدواری کریستین بیل و مت دیمون به اسکار

امیدواری کریستین بیل و مت دیمون به اسکار

کریستین بیل، مت دیمون و فیلم "فورد در برابر فراری" می‌توانند از گزینه‌های نامزدی در اسکار 2020 باشند.

ایران آرت: تریلر فیلم سینمایی "فورد در برابر فِرّاری" با بازی "کریستین بِیل" و "مَت دِیمون" با استقبال مواجه شد.

فیلم "فورد در برابر فراری" ساخته "جیمز مَن‌گولد" خالق فیلم موفق "لوگان" براساس رویدادی واقعی ساخته شده است. در این فیلم "مت دیمون" در نقش "کارول شلبی" و "کریستین بِیل" در نقش "کِن مایلز" اولی مهندس و دومی راننده اتومبیل مسابقه‌ای بازی می‌کنند. این دو با هم می‌خواهند اتومبیلی تحت عنوان کمپانی فورد بسازند تا بتوانند اتومبیل فراری را شکست دهند.

MV5BZDQ1ZmVlY2EtZjhhMS00MDBkLTk0ZTktZTVlNjkwNzljMWUxXkEyXkFqcGdeQXRyYW5zY29kZS13b3JrZmxvdw@@._V1_UX477_CR0_0_477_268_AL_

به گزارش فارس، داستان فیلم به سال ۱۹۶۶ میلادی بازمی‌گردد و جریان آزمایش‌های این دو که منتهی به وقایع ۲۴ ساعتی که در لو‌مانس فرانسه روی می‌دهد.

تریلر فیلم کثیفی کار مهندسی اتومبیل را نشان می‌دهد و شامل چندین صحنه تصادف شدید است. کارشناسان این فیلم را یکی از رقبای اصلی دریافت اسکار می‌دانند. کمپانی فاکس سازنده "فورد در برابر فراری" تحت کمپانی جدید مادر خود والت دیزنی، مالکیت فیلم را زمانی که سال گذشته در هم ادغام شدند به والت دیزنی واگذار کرد.

"جان برنتال" "کایتریونا بالف" "جاش لوکاس" "نواح جوپ" "رمو گیرون" و "ری مک‌کنان" دیگر هنرپیشه‌های فیلم "فورد در برابر فراری" هستند. این فیلم در تاریخ ۱۵ نوامبر(۲۴ آبان‌ماه) در سینماها اکران خواهد شد.

 

مت دیمون کریستین بیل اسکار 2020 فورد در برابر فراری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین