کد خبر: 36281 A

بازیگر زنی که کشتی‌گیر شد

بازیگر زنی که کشتی‌گیر شد

فصل سوم سریال "گلو" که داستان بازیگری به نام روث وایلدر را روایت می‌کند به زودی روی آنتن می‌رود.

ایران آرت: نت‌فلیکس شب گذشته اعلام کرد که فصل سوم سریال "گلو" (GLOW)  ۹ آگوست پخش می‌شود. این سریال که از یک مجموعه‌ی تلویزیونی در دهه‌ی ۱۹۸۰ الهام گرفته شده، داستان بازیگری به نام "روث وایلدر" با بازی "الیسون بری" را روایت می‌کند که در دهه‌ی ۱۹۸۰ لس آنجلس زندگی سختی می‌گذراند اما با ورود به دنیای کشتی کج زنان فرصت دیگری پیش روی خود می‌بیند.

روث علاوه بر رقابت با ۱۲ کشتی‌گیر دیگر باید "دبی ایگان" بازیگر سابق سریال‌های سوپ اپرا با بازی "بتی گیلپین" را از سر راه خود کنار بزند. مربی آن‌ها نیز "سم سیلویا" با بازی "مارک مارون" کارگردان پا به سن گذاشته‌ی بی-مووی‌ها است که باید این زنان را به ستاره تبدیل کند.

به گزارش سی نما، در فصل سوم زنان کشتی‌گیر باید به لاس وگاس سفر کنند اما به سرعت متوجه می‌شوند که "شهر گناه" طاقت‌فرساتر است از آنچه تصور می‌کردند. دبی به عنوان تهیه‌کننده در حال پیشرفت است اما هنوز به خاطر دوری از فرزندش دچار عذاب وجدان. با افزایش تنش در محل اقامت کشتی‌گیران، مرز میان اجرا و واقعیت محو می‌شود و بازیگران هویت خود درون و بیرون از رینگ را از یاد می‌برند.

دیگر بازیگران پرشمار سریال شامل "سیدل نوئل"، "بریتنی یانگ"، "کیت نش"، "برت بارون"، "جکی تان"، "گیل رنکین"، "کیا استیونز"، "کریس لوول"، "کیمی گیتوود"، "ربکا جانسون"، "سانیتا مانی، "ماریانا پالکا"، "الن وونگ"، "شکیرا بررا"، "بشیر صلاح‌الدین"، "ریچ سامر" و "ویکتور کوئیناز" می‌شوند.

"لیز فلاهایو" و "کارلی منش" شورانرهای سریال "گلو" در فصل‌های گذشته بوده‌اند.

 

هالیوود سریال سریال تلویزیونی سریال گلو الیسون بری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین