کد خبر: 36235 A

رمان سلی رونی سریال می‌شود

رمان سلی رونی سریال می‌شود

لنی آبراهامسن و هتی و مک‌دانلد سریالی را با اقتباس از رمان سلی رونی پدیده دنیای ادبیات خواهند ساخت.

ایران آرت: کتاب "مردمان معمولی" که از پرفروش‌های "نیویورک تایمز" است همین ماه گذشته در ایالات متحده منتشر شد، اما کار اقتباس تلویزیونی از آن انجام شده است!

این طور که پیداست رمان سَلی رونی را کمپانی "هولو" (یکی از نتفلیکس‌های کوچک این زمانه!) در قالب درامی نیم‌ساعته و دوازه قسمتی در دست تولید دارد. داستان درباره دو دانش‌آموز دبیرستانی در آخرین روزهای مدرسه در شهری کوچک در غرب ایرلند است تا سال‌های تحصیل‌شان در دانشکده ترینیتی.

اما لنی آبراهامسن که با فیلم تحسین‌شده "اتاق" و سپس "فرانک" شناخته می‌شود، شش قسمت اول را و هِتی مک‌دانلد شش قسمت بعدی سریال را کارگردانی خواهند کرد. این مجموعه را کمپانی "اِلمنت پیکچرز" متعلق به اد گینی تهیه می‌کند که پیش از این "سوگلی" اثر یورگوس لانتیموس را در کارنامه دارد. دِیزی ادگار جونز (بازیگر جنگ دنیاها) و پل مِسکال بازیگران نقش‌های اصلی هستند.

به گزارش هنروتجربه، نویسنده رمان در خصوص این پروژه گفته است: "به عنوان کسی که مدت‌هاست آثار لنی آبراهامسن را دنبال و تحسین می‌کنم، برای من افتخاری است که می‌توانم کنار او در این اقتباس کار کنم…" کتاب "مردمان معمولی" به‌تازگی جایزه کتاب سال ۲۰۱۹ را در جوایز کتاب بریتانیایی برنده شد.

تولید مجموعه هولو از هفته بعد در دوبلین آغاز می‌شود و اولین نمایشش در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

 

نیویورک تایمز بری لارسون رمان نویس فیلم اتاق مردمان معمولی لنی آبراهامسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین