کد خبر: 36201 A

پایان فیلم جدید سوفی ترنر کاملا تغییر کرد

پایان فیلم جدید سوفی ترنر کاملا تغییر کرد

بازیگران قسمت جدید سری فیلم‌های "مردان ایکس" فاش کردند که پایان‌بندی این فیلم به دلیل شباهت با فیلم دیگری از نو فیلمبرداری شد.

ایران آرت: در حالی که این روزها فیلم‌های ابرقهرمانی و نقاط اوج و پایان بندی‌های آنها بیش از همیشه شبیه به یکدیگر به نظر می‌رسند، بازیگران قسمت جدید سری فیلم‌های "مردان ایکس" فاش کرده‌اند که پایان بندی این فیلم به دلیل شباهت با فیلم دیگری از نو فیلمبرداری شد. دلیل تاخیر یک ساله در اکران "مردان ایکس: ققنوس سیاه" ظاهراً همین مساله بوده است.

جیمز مک اوی در مصاحبه با یاهو نیوز در این باره گفته است: "پایان بندی باید تغییر می‌کرد. کلی تداخل و صحنه‌های موازی با یک فیلم ابرقهرمانی دیگر که کمی قبل اکران شد وجود داشت و مجبور شدیم..."

مایکل فاسبندر دیگر بازیگر این فیلم که در مصاحبه حاضر بود، حرف همکارش را قطع کرد و به شوخی گفت: "سر صحنه ما جاسوس داشتند!"

به گزارش آی سینما، این دو بازیگر به جزئیات بیشتری اشاره نکردند اما نشریه پلی لیست گزارش داده که با توجه به زمان بندی فیلمبرداری مجدد، احتمالا فیلمی که صحنه‌های مشابه داشته "کاپیتان مارول" بوده که در صحنه اکشن پایانی‌اش شخصیت کاپیتان مارول با قدرت چشم‌هایش دشمنان را تار و مار می‌کند.

ظاهراً پایان بندی اولیه "ققنوس سیاه" هم در فضا و شامل یک درگیری بزرگ بوده اما حالا پایان انسانی‌تری دارد و سوفی ترنر ستاره اصلی این فیلم از این تغییر بسیار خشنود شده است.

 

سوفی ترنر مردان ایکس مایکل فاسبندر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین