کد خبر: 36163 A

همکاری داریوش مهرجویی و رضا درمیشیان

همکاری داریوش مهرجویی و رضا درمیشیان

رضا درمیشیان کارگردان فیلم "عصبانی نیستم"، تهیه‌کنندگی تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی را برعهده گرفت.

ایران آرت: شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با سه فیلمنامه موافقت کرد که یکی از این فیلم‌ها محصول مشترک داریوش مهرجویی به عنوان کارگردان و رضا درمیشیان به عنوان تهیه کننده است. 

با اعلام روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، فیلمنامه‌های "سیم آخر" به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، کارگردانی غلامرضا یارخلجی و نویسندگی سامان زرهونه، "کیک زرد" به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی، کارگردانی علی شاه حاتمی و نویسندگی مصطفی زندی و "لامینور" به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان، کارگردانی داریوش مهرجویی و نویسندگی مشترک داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

به گزارش ایران‌آرت، علیرغم اینکه درمیشیان برای اولین بار فیلمی از مهرجویی را تهیه‌ می‌کند اما این اولین همکاری آنها نیست و درمیشیان در گذشته دستیار مهرجویی بوده است. این کارگردان درباره تأثیرپذیری از مهرجویی گفته بود: "به هر حال نقش تاثیرگرفتن را نمی توانیم نادیده بگیریم، همه آدم ها در زندگی و کارشان از کسانی سرمشق می گیرند، مگر می شود کسی فیلمی از داریوش مهرجویی دیده باشد و در ناخوآگاهش اثرنگذاشته باشد. سینمای مهرجویی آن قدر چیز برای آموختن دارد که حتما لازم نیست دستیارش باشید. کافی است فقط تماشاگر فیلم هایش باشید تا چیزهای یاد بگیرید. خب من هم از فیلم سازانی که با آنها کار کرده ام طبیعتا تاثیر گرفته‌ام."

گفتنی است؛ داریوش مهرجویی پیشتر قصد داشت قسمت دوم فیلم "سنتوری" را با نام "سنتوری، مرد پاییزی" بسازد که تولید این فیلم با انصراف محسن چاوشی و بهرام رادان از جریان خارج شد. 

 

داریوش مهرجویی رضا درمیشیان لامینور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین