کد خبر: 36120 A

آخرین خبرها از فیلم جدید کلینت ایستود/ د‌ی‌کاپریو نیامد

آخرین خبرها از فیلم جدید کلینت ایستود/ د‌ی‌کاپریو نیامد

دی‌کاپریو در حالی از بازی در فیلم "تصنیف ریچارد جول" سر باز زده است که به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه با کلینت ایستود همکاری می‌کند.

ایران آرت: تولید فیلم بیوگرافی "تصنیف ریچارد جول" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود که از پنج سال پیش در حال توسعه بوده، از استودیوی فاکس به استودیوی برادران وارنر سپرده شد. 

این فیلم براساس مقاله‌ی "کابوس آمریکایی: تصنیف ریچارد جول" نوشته‌ی ماری برنر داستان واقعی یک نگهبان امنیتی بیگناه را دنبال می‌کند که حین بمبگذاری در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا جان انسان‌های زیادی را نجات داد اما بعدا خودش متهم به انجام این بمبگذاری شد. اریک رابرت رودلف در سال ۲۰۰۵ به انجام این جنایت و چندین بمبگذاری دیگر اعتراف کرد.

آن گونه که سینماگیمفا نوشته، این پروژه از چندین سال پیش در حال توسعه بوده و قبلا قرار بود جونا هیل نقش جول را در آن بازی کند. لئوناردو دی‌کاپریو هم قرار بود نقش وکیلی را بازی کند که وقتی رسانه‌ها به جول برچسب تروریست بودن زدند به او کمک کرد. هیچکدام از این دو نفر قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشند، اما به عنوان تهیه‌کننده با این پروژه همکاری دارند.

پس از تصاحب فاکس توسط دیزنی، این استودیو فیلم‌های فاکس که به نظرش در باکس آفیس به موفقیت نخواهند رسید را از جدول اکران خارج کرده، اما به جای اینکه پروژه‌ی جول را کنسل کند، این فیلم را به سمت استودیوی رقیبش یعنی برادران وارنر هدایت کرده است. استودیوی برادران وارنر معمولا وظیفه‌ی تولید و انتشار فیلم‌های ایستوود چه به عنوان بازیگر چه به عنوان کارگردان را برعهده داشته است.

این فیلم توسط ایستوود، دی‌کاپریو، هیل، جنیفر داویسون کیلوران و کوین میشر تهیه می‌شود و تولید آن از تابستان آغاز خواهد شد.

 

کلینت ایستوود لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو جونا هیل تصنیف ریچارد جول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین