کد خبر: 36076 A

نتفلیکس سریال ترسناک "فراطبیعی" را می‌سازد

نتفلیکس سریال ترسناک "فراطبیعی" را می‌سازد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد سریال ترسناک "فراطبیعی" را به زبان عربی تولید کند.

ایران آرت: شبکه نتفلیکس به تولید یک سریال ترسناک به زبان عربی که توسط دو کارگردان مصری چراغ سبز نشان داده است. این مجموعه با عنوان "فراطبیعی" (Paranormal) بر اساس کتاب‌های پرفروشی نوشته احمد خالد توفیق ساخته می‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کتاب‌های توفیق بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروخته و حالا دستمایه اولین سریال مصری نتفلیکس قرار می‌گیرد. تهیه کنندگان این سریال محمد حفظی و عمر سلاما خواهند بود.

آی سینما نوشت؛ سلاما که کارگردان "شیخ جکسون" نماینده مصر در اسکار و فیلم پرفروش "بابت زبان فرانسه‌ام عذر می‌خواهم" بوده، سریال "فراطبیعی" را کارگردانی هم می‌کند.

داستان در دهه ۱۹۶۰ می‌گذرد و درباره ماجراهای دکتر رفعت اسماعیل است که با وقایع فراطبیعی متفاوتی مواجه می‌شود. توفیق ۸۱ رمان در قطع جیبی نوشت که در زبان عربی با عنوان "ماوراء الطبیعه" منتشر شد. این نویسنده سال گذشته میلادی از دنیا رفت.

این سومین سریال اختصاصی نتفلیکس برای کشورهای خاورمیانه است و در مصر فیلمبرداری خواهد شد. این شبکه آنلاین پیش از این تولید سریال اردنی "جن" (که در ماه ژوئن پخش می‌شود) و سریال "مدرسه دخترانه الروابی" را به جریان انداخته است.

 

هالیوود نتفلیکس فراطبیعی احمد خالد سریال عربی شیخ جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین