کد خبر: 36056 A

فیلم جدید آرنولد مهر مثبت ۱۸ خورد

فیلم جدید آرنولد مهر مثبت ۱۸ خورد

جیمز کامرون اعلام کرد "نابودگر: سرنوشت تاریک" رده‌بندی بزرگ‌سالان دارد.

ایران آرت: "جیمز کامرون" یکی از سازندگان فیلم "نابودگر: سرنوشت شوم" (Terminator: Dark Fate) اعلام کرد که این فیلم رده‌بندی بزرگ‌سال (R) دریافت خواهد کرد: "به نظر من، یکی از مسائلی که این فیلم را دنباله فیلم‌های "نابودگر ۱" و "نابودگر ۲" می‌کند لحن و شرح داستان است: این فیلم رده‌بندی بزرگ‌سال دارد، ترسناک است، ثابت قدم است، سریع است، اشتیاق آور است و خطی است.

داستان فیلم در ۳۶ ساعت اتفاق می‌افتد. داستان آن پر آب و تاب و پیچیده نیست. فیلم بسیار روی شخصیت‌ها متمرکز است و در زمان حال اتفاق می‌افتد."

به گزارش سی نما، "کامرون" در ادامه اضافه کرد: "خوب، "سارا" شکارچی نابودگر شده است. او در انتظار شکار شدن توسط نابودگر نیست بلکه او نابودگر را شکار می‌کند. او راهی برای پیدا کردن آن‌ها در هنگام ظهور در زمان یافته است و در همان حال آن‌ها را شکار می‌کند. تقریباً به همین سادگی. حاضرم قسم بخورم که فیلم رده‌بندی R دریافت می‌کند."

سه فیلم ابتدایی سری "نابودگر" به دلیل محتوای خشن رده‌بندی R دریافت کردند. اگرچه در سال ۲۰۰۹ فیلم "نابودگر: رستگاری" (Terminator: Salvation) اولین فیلم این سری بود که رده‌بندی PG-13 دریافت کرد و دایره وسیع‌تری از تماشاگران را شامل شد.

در سال ۲۰۱۵ نیز فیلم "نابودگر: جنسیس" (Terminator: Genisys) با رده‌بندی PG-13 منتشر شد. علیرغم رده‌بندی سنی پایین‌تر، هیچ یک از این دو فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه نشدند

 

آرنولد شوارتزنگر ترمیناتور آرنولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین