کد خبر: 36019 A

تاخیر در اکران یک فیلم به علت اعتراض طرفداران

تاخیر در اکران یک فیلم به علت اعتراض طرفداران

طراحی مجدد شخصیت "سونیک" که به درخواست طرفداران فیلم انجام شد اکران فیلم را سه ماه به تأخیر انداخت.

ایران آرت: "جف فاولر" کارگردان "سونیک خارپشت" (Sonic the Hedgehog) اعلام کرد که فیلم خانوادگی جدیدش برای استودیوی پارامونت به علت طراحی مجدد شخصیت اصلی در مرحله‌ی پس از تولید با سه ماه تأخیر مواجه شده است. فاولر در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت فیلم "سونیک" به جای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ در فوریه سال ۲۰۲۰ به نمایش درمی‌آید.

پارامونت اولین تریلر رسمی فیلم را در تاریخ ۳۰ آپریل گذشته رونمایی کرد و با جنجال هوادارانی مواجه شد که به تفاوت ظاهری شخصیت در بازی‌های ویدیویی و فیلم معترض شدند. چشمان "سونیک" در فیلم گردتر از بازی و موها و دندان‌های او با آنچه در بازی‌های ویدیویی به تصویر کشیده شده بود تفاوت داشت. فاولر پس از اعتراضات گسترده‌ی مخاطبین در تاریخ ۳ می اعلام کرد که این شخصیت را در فیلم دوباره طراحی خواهد کرد.

فاولر نوشته بود: "پیام واضح و روشن است. شما از طراحی راضی نیستید و خواستار تغییراتید. این اتفاق رخ خواهد داد. تمامی کارکنان پارامونت و سگا خود را موظف می‌دانند این شخصیت را به بهترین شکل درآورند."

به گزارش سی نما، "سونیک" اولین فیلم فاولر در مقام کارگردان است. او پیش از این در توسعه‌ی فیلم "جایی که وحشی‌ها زندگی می‌کنند" (Where the Wild Things Are) به کارگردانی "اسپایک جونز" همکاری کرده بود. "بن شوارتز" ستاره‌ی محبوب سریال "پارک‌ها و تفریحات" (Parks and Recreation) در فیلم "سونیک" به جای شخصیت اصلی صداپیشگی می‌کند و "جیم کری" در نقش شخصیت خرابکار قصه "دکتر رباتنیک" ظاهر می‌شود.

پارامونت "سونیک خارپشت" را در تاریخ ۱۴ فوریه سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

 

انیمیشن هالیوود سونیک خارپشت جف فاولر استودیوی پارامونت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین