کد خبر: 35940 A

رونمایی از نسخه جدید پدرخوانده/ مرگ مایکل کورلئونه

رونمایی از نسخه جدید پدرخوانده/ مرگ مایکل کورلئونه

فرانسیس فورد کاپولا تصمیم دارد به مناسبت پنجاهمین سال ساخت "پدرخوانده" نسخه دیگری از فیلم "پدرخوانده ۳" را با زمانی کوتاه‌تر عرضه کند.

ایران آرت: در سال‌های اخیر فرانسیس فورد کاپولا نسخه های جدیدی از آثار گذشته خود را به نمایش گذاشته است که از آخرین نمونه این آثار باید به "اینک آخرالزمان" اشاره کرد که قرار است تابستان امسال به صورت بلوری، ۴K و UHD اکران شود. کاپولا به تازگی نیز نسخه جدیدی از "انجمن پنبه" فیلم محصول ۱۹۸۴ خود را به پایان رسانده و امیدوار است آن را به زودی به ویدیوی خانگی عرضه کند.

اما سومین فیلمی که این روزها کاپولا تصمیم دارد روی آن کار کند، سومین قسمت از سه گانه حماسی "پدرخوانده" محصول ۱۹۹۰ میلادی است؛ فیلمی که کاپولا امیدوار است نسخه جدید آن را برای سال ۲۰۲۲ به مناسبت پنجاهمین سال ساخت "پدرخوانده" آماده کند. به گزارش صبا، خالق "پدرخوانده" ها می خواهد فیلم را با عنوان "مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه" منتشر کند.

کاپولا در این باره می گوید: می خواهم دوباره امتحان کنم و از کمپانی پارامونت بخواهم به منظور پنجاهمین سال ساخت قسمت اول اجازه انتشار این نسخه را بدهد. می خواهم اینبار از عنوانی استفاده کنم که قبلا سعی کردم آن را استفاده کنم، اما اجازه پیدا نکردم. این عنوان "کودا: مرگ مایکل کورلئونه" است. در واقع عبارت کودا که اصطلاحی در موسیقی است واژه ای است به زبان ایتالیایی به معنی افزوده شده به انتهای یک اثر. به عبارت دیگر شما بخش اول، بخش دوم و بخش پایانی یا مؤخره دارید.

همانند "اینک آخرالزمان" چندین نسخه از "پدرخوانده ۳" موجود است. در کنار نسخه سینمایی نسخه طولانی تر کارگردان هم از این فیلم وجود دارد. با این حال ما نمی دانیم نسخه مد نظر کاپولا دقیقا چه تفاوتی با آنها دارد. فقط کاپولا خودش اشاره کرده است که نسخه جدید ۱۴ دقیقه کوتاه تر است.

کاپولا می گوید: این نسخه به اندازه ۱۴ دقیقه کوتاه تر است، معمولا من بر می گردم و فیلم ها را طولانی تر می کنم اما اینبار اینگونه موثرتر است. 

با تمام این حرف‌ها کاپولا پیش از آنکه روی این نسخه کار کند باید منتظر اجازه رییس کمپانی پارامونت برای اکران فیلم در سال ۲۰۲۲ به مناسبت پنجاهمین سال ساخت "پدرخوانده" باشد.

 

آل پاچينو مارلون براندو فرانسیس فورد کاپولا فورد کاپولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین