کد خبر: 35939 A

واکنش اچ‌بی‌او به خبر ساختن سریال آریا استارک

واکنش اچ‌بی‌او به خبر ساختن سریال آریا استارک

ساختن یک سریال جداگانه برای شخصیت "آریا استارک" یکی از اتفاقاتی بود که کاربران در شبکه‌های اجتماعی در مورد آن گمانه‌زنی می‌کردند.

ایران آرت: شبکه‌ی HBO ژوئن آینده آماده‌ی فیلمبرداری پیش‌درآمد "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) با بازی "نایومی واتس" و نظارت "جین گلدمن" و "جورج آر.آر. مارتین"‌ می‌شود، اما شبکه بنا ندارد داستان قسمت پایانی "بازی تاج‌وتخت" را ادامه دهد.

"کیسی بلویز" مدیر برنامه‌سازی شبکه تأیید کرده است که دنباله‌ای برای سریال از HBO پخش نخواهد شد، و این شامل سریال جداگانه برای شخصیت "آریا استارک" هم می‌شود که هواداران در شبکه‌های اجتماعی در مورد گمانه‌زنی می‌کردند.

بلویز در مورد دنباله‌ی شخصیت "آریا" می‌گوید: "درک می‌کنم که این بحث‌ها از چه چیزی نشأت می‌گیرند، کاملاً درک می‌کنم. اما از آنجا که باید محتاطانه عمل کنیم و غاز طلایی را به کشتن ندهیم، تمایل دارم سریال دن و دیوید در قالب هشت فصل باقی بماند و اثر هنری مستقلی باشد و سریال‌های دیگری از جمله سریالی برای "آریا" مستقیماً به آن مرتبط نشود. فکر می‌کنم بهتر باشد که پیش‌درآمدها را در دنیای گسترده‌ی جورج امتحان کنیم – احساس می‌کنم که کار درست این باشد، اینکه سریال [بازی تاج‌وتخت] را به حال خود رها کنیم."

به گزارش سی نما، شخصیت "آریا" با بازی "میزی ویلیامز" ماجراجویی تازه‌ی خود را با رهسپار شدن به سمت غرب وستروس آغاز کرد و آخرین بار درحالی دیده شد که لبخندزنان روی یک قایق راهی سرزمین‌های ناشناخته بود. ذات مبهم روایت "آریا" هواداران را به این فکر انداخت که شاید در آینده ماجراجویی‌های او را به شکل یک دنباله ببینند، اما همان‌طور که بلویز تأیید می‌کند چنین گزینه‌ای روی میز نیست.

بلویز تأکید می‌کند که از اعتراضات هواداران نسبت به فصل هشتم سریال غافلگیر نشده و انتظار داشته اپیزودهای پایانی دسته‌ای از مخاطبین را ناراضی کند. او می‌گوید: "راستش را بخواهید، برای سریالی به این عظمت و گستردگی و با این همه هوادار پرشور، فکر نمی‌کنم راهی وجود داشت که همه راضی شوند. براساس واکنش‌های تند و تیز در فضای مجازی، به نظر من فکر می‌کنم دو دستگی وجود دارد و این هیچ اشکالی ندارد – بعضی افراد خوششان آمده و بعضی دیگر از آن بیزار شده‌اند. اما مهم این است که همه در شور و حرارت در موردش بحث می‌کنند."

بلویز اضافه می‌کند که مداخله‌ای در داستان نداشته و سریال همانگونه که "دن وایس" و "دیوید بنیاف" می‌خواسته‌اند به پایان رسیده است. بلوزی می‌گوید: "بحث زیادی در این باره که سریال چگونه باید تمام شود وجود نداشت. این پایانی بود که آن‌ها در نظر داشتند."

وی در پایان پایان سریال را "کاری شگرف" می‌خواند. اعتراضات هواداران به حدی رسید که برای بازسازی فصل هشتم و پایانی کمپینی ایجاد شد و بیش از ۱ میلیون هوادار آن را امضاء کردند. "سوفی ترنر" بازیگر نقش "سانسا استارک" این کمپین را "توهین‌آمیز" دانست.

 

بازی تاج و تخت آریا استارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین