کد خبر: 35926 A

بازیگران "بازی تاج و تخت" باید مدال بگیرند/ شاه شمال به حرف آمد

بازیگران "بازی تاج و تخت" باید مدال بگیرند/ شاه شمال به حرف آمد

ریچارد مدن که در "بازی تاج و تخت" نقش پسر بزرگ ند استارک را بازی می‌کرد معتقد است بازیگران سریال لایق گرفتن مدال هستند.

ایران آرت: "شاه شمال" به حرف آمده و در مورد هم‌بازیان سابقش در "بازی تاج‌وتخت" نظر داده. او معتقد است که بازیگران سریال به خاطر بازی‌های خوب و وفادار ماندن طولانی به شخصیت‌هایشان لایق دریافت مدال‌اند.

مدن به ورایتی می‌گوید: "انجام چنین کاری بسیار دشوار بود زیرا از اپیزود اول تا زمان مرگ شخصیتم پنج سال طول کشید. من فکر می‌کنم پنج سال وقت گذاشتن برای هر شخصیتی [زمان زیادی است.] – چرا که باید شش ماه نقش را کنار بگذارید و دوباره به سراغش برگردید."

به گزارش سی نما، مدن که در سه فصل ابتدایی سریال فانتزی HBO نقش "راب استارک" را بازی کرده، به خاطر بازی در مینی‌سریال "بادیگارد" نت‌فلیکس و BBC، برنده‌ی گلدن گلوب شده و در فیلم "راکتمن" (Rocketman) که اخیراً در کن به نمایش درآمده و با استقبال منتقدین همراه شده نقشی برعهده دارد. او موفقیت خود، دست کم بخشی از آن را مدیون حضورش در "بازی تاج‌وتخت" می‌داند.

مدن می‌گوید: "بسیار خوش گذشت، و نقش بسیار زیادی در دوران بازیگری و تجربه‌ام داشت. از تنها ۳۰ ساعت فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی درس‌های زیادی آموختم، و اینگونه مهارت لازم را کسب کردم."

مدن به عنوان فرزند پسر ارشد خاندان استارک، نقشی کلیدی در سریال ایفا کرد تا اینکه در سکانسی به یاد ماندنی به شکلی وحشتناک به قتل رسید. مدن در پایان می‌گوید: "از اینکه از سریال جدا می‌شدم ناراضی نبودم. فکر می‌کنم بازیگرانی که باقی مانده‌اند تا به امروز ۱۱ سال در نقش‌های خود بازی کرده‌اند. به نظرم من باید به این بچه‌ها مدال بدهند زیرا این یک ماراتون است."

 

بازی تاج و تخت ریچارد مدن راب استارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین