کد خبر: 35921 A

اسم فیلم جدید نولان اعلام شد/ فیلمبرداری در هفت کشور

اسم فیلم جدید نولان اعلام شد/ فیلمبرداری در هفت کشور

عقیده» یک اکشن حماسی توصیف شده که در دنیای جاسوسان بین‌المللی روی می‌دهد.

ایران آرت: استودیوی برادران وارنر روز چهارشنبه اعلام کرد که فیلمبرداری «عقیده» (Tenet) به کارگردانی «کریستفر نولان» رسماً آغاز شده است. علاوه بر این «مایکل کین»، «کنت برانا»، «دیمپل کاپادیا»، «آرون تیلور-جانسون» و «کلیمانس پوزی» فرانسوی به بازیگران نقش‌های اصلی که شامل «رابرت پتینسون»، «الیزابت دبیکی» و «جان دیوید واشینگتن» می‌شوند ملحق شده‌اند.

این فیلم اولین پروژه‌ی سینمایی نولان پس از «دانکرک» است که در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و نامزد اسکار شد. «عقیده» یک اکشن حماسی توصیف شده که در دنیای جاسوسان بین‌المللی روی می‌دهد. نولان این فیلمنامه‌ی اوریجینال را به نگارش درآورده و پروژه را در هفت کشور جلوی دوربین می‌برد. استودیو تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ را برای اکران فیلم درنظر گرفته است.

به گزارش سی نما، نولان و «اما توماس» به همراه «توماس هیسلیپ» تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده می‌گیرند. فیلمساز در «عقیده» با «هویت ون هویتما» مدیر فیلمبرداری «دانکرک» که با دوربین ۷۰ میلی‌متری فیلمبرداری شد، «جنیفر لیم» به عنوان تدوینگر، «نیتان کرولی» طراح تولید، «جفری کرلند» طراح لباس، و «اندرو جکسون» سرپرست جلوه‌های ویژه همکاری می‌کند.

«رابرت پتینسون» اخیراً گفته بود نولان برای خواندن فیلمنامه او را در یک اتاق محبوس کرده است. احتمال حضور پتینسون در نقش «بروس وین» در فیلم «بتمن»‌ به کارگردانی «مت ریوز» نیز وجود دارد.

 

کریستوفر نولان هالیوود نولان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین