کد خبر: 35847 A

داستان آریا استارک ادامه پیدا می‌کند؟

داستان آریا استارک ادامه پیدا می‌کند؟

کاراکتر آریا استارک آنقدر برای طرفداران "بازی تاج و تخت" جذاب است که می‌خواهند زندگی او در قالب فیلم یا سریالی دیگر ادامه پیدا کند.

ایران آرت: طرفداران سریال "بازی تاج و تخت" امیدوارند اسپین‌آفی برای آریا استارک با بازی میسی ویلیامز ساخته شود. 

در ماه آوریل، وقتی از ویلیامز و سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک این سوال پرسیده شد، آن‌ها گفتند اگر سریال اسپین‌آفی برای خواهران استارک ساخته شود با کمال میل در آن حضور خواهند داشت. البته آنها گفتند: فقط در صورتی در یک سریال اسپین‌آف "بازی تاج و تخت" بازی می‌کنیم که هردوی ما در آن حضور داشته باشیم.

ویلیامز در ادامه گفت: مردم دوست ندارند سریال تمام شود. مهم نیست سریال چطور تمام شود، مردم دوست ندارند این اتفاق بیفتد. پس پایان سریال قرار نیست بدون مشکل باشد، چون کلا هیچ پایانی بدون مشکل نیست. به نظرم روش پایان دادن به سریال درست است. و به نظرم زمان آن فرا رسیده است.

به گزارش سینماگیمفا، داستان آریا پایانی باز دارد، او راهی غرب وستروس می‌شود، به سمت جایی که تمام نقشه‌ها متوقف می‌شوند. چه ویلیامز برای سریال اسپین‌آف مختص خودش انتخاب شود یا خیر، این بازیگر آماده است تا ماجراجویی‌هایی جدیدی را آغاز کند که شامل اسپین‌آف فرنچایز X-Men "مردان ایکس" یعنی The New Mutants "جهش‌یافته‌های جدید" و فیلم مهیج کامیک‌بوکی The Owners "صاحبان" می‌شود.

ویلیامز در این باره گفته است: من نگران اتفاقاتی هستم که قرار است در آینده رخ بدهند و فقط می‌خواهم خودم را به عنوان یک بازیگر به همه اثبات کنم. همیشه فرصتی پیش نمی‌آید تا با یک شخصیت همه کاری کرد، اما اگر این شرایط برایم مهیا باشد آن را انجام می‌دهم.

شبکه HBO از قبل سریال پیش‌درآمدی برای "بازی تاج و تخت" در دست ساخت دارد. ساخت یک سریال اسپین‌آف به رهبری برایان کاگمن نویسنده‌ی "بازی تاج و تخت" ماه گذشته کنسل شد

 

بازی تاج و تخت آریا استارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین