کد خبر: 35717 A

بازسازی یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ

بازسازی یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ

چندگانه Saw (اره) در سال ۲۰۲۰ با تهیه‌کنندگی "کریس راک" بازسازی می‌شود.

ایران آرت: چندگانه‌ی ترسناک "اره" (Saw) دوباره به خانه‌ی اول بازگشت. استودیوی لاینزگیت و "توئیتد پیکچرز" اعلام کردند که با همکاری "کریس راک" این مجموعه فیلم میلیارد دلاری که اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی "جیمز وان" ساخته شد و آخرین دنباله‌اش تحت عنوان "جیگ‌سا" (Jigsaw) در سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت را توسعه می‌دهند. راک در اقدامی غافلگیرکننده ایده‌ی جدیدی برای فیلم "اره" ارائه داده است. این کمدین آمریکایی در مقام تهیه‌کننده فیلم مشغول به کار می‌شود و "دارن لین بوسمن" بار دیگر به عنوان کارگردان پشت دوربین قرار می‌گیرد.

به گزارش سی نما، "جو درک" مدیر لاینزگیت در این باره می‌گوید: "وقتی "کریس راک" نزد ما آمد و ایده‌ی فوق‌العاده‌اش در مورد بازسازی و اسپین‌آف‌های دنیای "جیگ‌سا"ی مخوف را با جزئیات رعب‌آورش به دقت شرح داد نظر همگی ما را جلب کرد. "اره" یکی از پرفروش‌ترین چندگانه‌های ترسناک تاریخ و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنباله‌دار استودیوی لاینزگیت است. این فیلم جدید همچنان مانند قسمت‌های قبلی "اره" درگیرکننده و به شدت تأثیرگذار خواهد بود. کریس ایده‌هایی برای چندگانه دارد. فیلم کاملاً به میراث موجود وفادار خواهد ماند و در عین حال این برند را با طنز خود، خلاقیت و علاقه‌اش به این چندگانه‌ی ترسناک کلاسیک تقویت می‌کند."

راک اضافه می‌کند: "از سال ۲۰۰۴ یکی از طرفداران "اره" بوده‌ام. از اینکه فرصتی به من داده شده تا این فیلم‌ها را به مسیری جدید و پیچیده هدایت کنم بسیار هیجان‌زده‌ام."

قسمت جدید "اره" توسط "پیت گلدفینگر" و "جاش استالبرگ" به نگارش درمی‌آید. بوسمن تاکنون کارگردانی قسمت‌های دوم، سوم و چهارم "اره" را برعهده داشته است. راک در کنار "دنیل هفنر"، "جیمز وان"، "لی وانل"، "ارن کولس" و "مارک برگ" به عنوان تهیه‌کننده فعالیت خواهد کرد.

برگ می‌گوید: "کریس مانند "ادی مورفی" که با "۴۸ ساعت"‌ ژانر فیلم‌های پلیسی را متحول کرد می‌خواهد چندگانه‌ی "اره" را دستخوش تغییر کند. این فیلم جدید تمامی گره‌ها و لایه‌های همیشگی داستان را در بر خواهد داشت و توسط یکی از اساتید این حوزه "دارن لین بوسمن" کارگردانی می‌شود. برای آغاز فیلمبرداری لحظه‌شماری می‌کنیم."

قسمت جدید "اره" اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

 

هالیوود سریال جیمز وان کریس راک اره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین