کد خبر: 35687 A

استایل خاص امبر هرد و جولین مور در کن/عکسها

استایل خاص امبر هرد و جولین مور در کن/عکسها

امبر هرد با گوشواره‌ها و گردنبند الماس خود در فرش قرمز جشنواره فیلم کن مورد توجه قرار گرفت.

ایران آرت: در دومین روز جشنواره فیلم کن دو فیلم "بینوایان" به کارگردانی لادی لی و "قوش شب" ساخته کلبر مندوسا و ژولیانو دورنلیس به اکران درآمد و فیلم "بینوایان" با استقبال خوبی مواجه شد و حتی گفته می‌شود نسبت به فیلم افتتاحیه یعنی "مردگان نمی‌میرند" به کارگردانی جیم جارموش هم فیلم بهتری بوده است.

به گزارش ایران‌آرت، "بینوایان" حداقل از نظر منتقدین فیلم بهتری نسبت به "مردگان نمی‌میرند" است و امتیاز بالاتری از فیلم جارموش گرفته است. در برآورد امتیازها چه از سوی منتقدان مجلات انگلیسی‌زبان و چه از سوی مجلات فرانسوی‌زبان "بینوایان" بالاتر از "مردگان نمی‌میرند" قرار دارد. 

کارگردان "بینوایان" می‌گوید هرگز انتظار نداشت نخستین فیلم سینمایی داستانی‌اش یعنی "بینوایان" برای بخش رسمی رقابتی فستیوال فیلم کن انتخاب شود. این فیلمساز می‌گوید ماموریتش به نمایش گذاشتن حقایق زندگی حومه شهر پاریس است.

فیلم این کارگردان داستان بازگویی کتاب کلاسیک ویکتور هوگو نیست اما دلیلی دارد که او از این عنوان استفاده کرده است و آن هم این است که بخشی از داستان کتاب در مون‌فرمی اتفاق می‌افتد، یک منطقه حومه شهری کارگری که لی در آن به دنیا آمده است.

لی می‌گوید: یک قرن بعد، هنوز هم بینوایی در این منطقه دیده می‌شود. خشونت پلیس یک فاکتور ماندگار است.

مجله اسکرین دیلی برآورد امتیاز "بینوایان" را 2.4 و برآورد امتیاز "مردگان نمی‌میرند" را 2.2 اعلام کرده است.

به گزارش ایران‌آرت، فرش قرمز فیلم "بینوایان" نیز همچون خود فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت، به خصوص اینکه امبر هرد بازیگر مشهور آمریکایی نیز در فرش قرمز این فیلم حضور داشت. هرد که به تازگی بار دیگر با شکایتش از جانی دپ همسر سابقش جنجال‌ساز شده، شب گذشته با گوشواره‌ها و گردنبند الماسش جلب توجه کرد. 

جولین مور بازیگر سرشناس آمریکایی هم دیگر ستاره فرش قرمز "بینوایان" در جشنواره فیلم کن بود.
 

 

 

 

جشنواره فیلم کن بینوایان جولیان مور امبر هرد جولین مور لادی لی قوس شب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین