کد خبر: 35683 A

چرا صورت بازیگر "بازی تاج و تخت" شبیه زامبی‌ها شد؟/ عکس

چرا صورت بازیگر "بازی تاج و تخت" شبیه زامبی‌ها شد؟/ عکس

در اپیزود ماقبل پایانی سریال "بازی تاج و تخت" سرانجام سگ شکاری و گرگور که دو برادر قدرتمند هستند با هم روبه‌رو شدند.

ایران آرت: یکی از هیجان‌انگیزترین زورآزمایی‌های فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت"، مبارزه‌‌ی میان برادران "کلیگین"، "سندو" یا "سگ شکاری" (Hound) و "گرگور" یا "کوه" (Mountain) بود که به "کلیگین‌بول" معروف بود. در اپیزود ماقبل پایانی سریال، این دو سرانجام با یکدیگر رویارو شدند و در حین جنگ "کینگز لندیگ" نبردی سخت آغاز کردند که مقاومت چندین باره‌ی "کوه" در برابر مرگ را به دنبال داشت.

حتی با تمام مهارت هوند‌ در شمشیرزنی و خشم مثال‌زدنی او، به نظر می‌رسید که برادرش فناناپذیر است و شکست دادنش ناممکن. وقتی که سندور کلاه‌خود او را از سرش جدا کرد، مخاطبین با صحنه‌ای ناخوشایند مواجه شدند و این سؤال در ذهنشان شکل گرفت که چه اتفاقی برای او رخ داده است؟

به گزارش سی نما، در فصل چهارم، "اُبرین مارتل" با "گرگور" مبارزه کرد و با وجود اینکه به طرز وحشتناکی مغلوب شده بود، موفق شد زهر خود را بریزد. در آن نبرد، ابرین با نیزه‌ی زهرآلود خود به گرگور زخمی زد به این امید که انتقام خود را از مردی بگیرد که سال‌ها قبل به خواهرش تجاوز کرده و او را به همراه فرزندانش به قتل رسانده بود. گرگور از آن زمان به بعد مرگی آرام و دردناک را تجربه می‌کرد و "کایبرن" برای نجات او سخت در تلاش بود.

آزمایشات استاد "ایمون" در نهایت موفقیت‌آمیز است و نجات‌بخش گرگور، اما ظاهر و فیزیک شوالیه را برای همیشه تغییر می‌دهد. در نبرد روشن ‌شد که او به گونه‌ای ابرانسان تبدیل شده و استقامت و نیرویش افزایش یافته است. گرگور همیشه زره و کلاه‌خودش را به تن می‌کرد و تنها چشمان سرخ و گوشه‌هایی از پوست آبی رنگش نمایان بود.

وقتی که برادرش سندور بالأخره با او برخورد می‌کند، کلاه‌خودش به کناری پرت می‌شود و صورت واقعی او که کبود و منزجرکننده است فاش می‌شود. سندور به هر روشی متوسل می‌شود اما به نظر می‌رسد که گرگور قصد مردن ندارد، تا اینکه هر دو دورن شعله‌های آتش می‌افتند. هرگز مشخص نمی‌شود که کایبرن دقیقاً چگونه گرگور را نجات می‌دهد اما روش او هرچه که بوده او را درنهایت به یک ابرانسان بدل می‌سازد.

1

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین