کد خبر: 35620 A

مستند "بازی تاج و تخت" در راه است

مستند "بازی تاج و تخت" در راه است

مستند پشت صحنه‌ سریال "باری تاج و تخت" یک هفته پس از پخش قسمت پایانی روی آنتن می‌رود.

ایران آرت: همانطور که حتماً می‌دانید «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) دوشنبه آینده به پایان راه می‌رسد. البته این به معنای پایان کار شبکه‌ی HBO با این سریال پربیننده نیست. آن‌ها چند اسپین‌آف برای این مجموعه در دست ساخت دارند که یکی از آن‌ها به زودی فیلمبرداری می‌شود. اما از این گذشته، شبکه مستندی تحت عنوان «بازی تاج‌وتخت: آخرین دیدبانی» (Game of Thrones: The Last Watch) را برای مخاطبینی که هنوز باور نکرده‌اند وقت وداع با وستروس فرارسیده تهیه کرده است.

طبق اعلام شبکه، این مستند که فراتر از یک پشت صحنه‌ی تولید توصیف شده، چالش‌های خلق دنیای فانتزی وستروس را در استودیوها، و لوکیشن‌های مختلف در ایرلند شمالی را فاش می‌سازد و به دقت بررسی می‌کند و روایتی سرگرم‌کننده و اندوه‌بار بازگو می‌کند در مورد لذت‌های تلخ و شیرین خلق این دنیا.

به گزارش سی نما، «دن وایس» یکی از شورانرهای سریال در آغاز این ویدیوی پیش‌نمایش می‌گوید: «احساس عجیبی است. در آخرین جلسه‌ی فیلمنامه خوانی به سر می‌بریم – مثل این است که در کنار خانواده‌ات باشی.» سپس تصاویری می‌بینیم از سازندگان سریال که وعده می‌دهند این فصل عظیم‌تر از همیشه و هریک از شش اپیزود مانند یک فیلم بلند است.

سپس «دیوید ناتر» کارگردانی که اپیزودهای «باران‌های کستمیر» و قسمت اول از فصل هشتم را ساخته می‌گوید: این کاری رؤیایی برای یک کارگردان است. این سریال زندگی مرا نجات داد.»

فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» با استقبال منتقدین همراه نشده و اپیزود پنجم آن پایین‌ترین امتیاز «راتن تومیتوز» تاریخ سریال را به ثبت رسانده است. هواداران اغلب به روند بیش از حد سریع وقوع حوادث معترض شده‌اند.

کارگردانی مستند به «جینی فینلی» سپرده شده که پیش از این کارگردانی مستندهایی از قبیل  (Goth Cruise) و «اریون: مردی که می‌خواست شاه باشد» (Orion: The Man Who Would Be King) را برعهده داشته است. شبکه‌ی HBO «آخرین دیدبانی» را یکشنبه ۲۶ می و یک هفته پس از پخش اپیزود نهایی سریال روی ایر می‌برد.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین