کد خبر: 35534 A

پخش اشتباهی یک فیلم جنجالی شد

پخش اشتباهی یک فیلم جنجالی شد

پخش اشتباهی فیلم ترسناک "نفرین زن گریان" اشک مخاطبین کودک "کارآگاه پیکاچو" را درآورد.

ایران آرت: سینماروهایی که کودکان خود را به تماشای فیلم «کارآگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) برده بودند از نمایش فیلم ترسناک «نفرین زن گریان» (The Curse of La Llorona) بهت‌زده شدند. پنجشنبه شب گذشته سالن نمایشی در مونترال کانادا تریلر «آنابل به خانه می‌آید» (Annabelle Comes Home) اسپین‌آف چندگانه‌ی «احضار روح» (Conjuring) را پیش از نمایش «زن گریان» پخش کرد.

طبق شنیده‌ها کودکان حاضر در سالن با نمایش لحظات ترسناک تریلر به گریه افتادند. پس از دنباله‌ی «آنابل»، تیزرهایی از فیلم «جوکر» (Joker) و بازسازی «بازی بچگانه» (Child’s Play) نیز به نمایش درآمد. «رایان جورج» نویسنده‌ی «اسکرین رانت» یکی از حاضرین در سالن بود که به صورت زنده این اشتباه عجیب را در توئیتر خود گزارش کرد.

بر اساس گزارش سی نما، «نفرین زن گریان» در مورد روحی است که کارمند زنی با بازی «لیندا کاردلینی» را آزار می‌دهد و با صحنه‌ی غرق شدن فرزندی به دست مادرش آغاز می‌شود. پس از اعتراض والدین نمایش فیلم متوقف می‌شود سینماروها به سالن دیگری منتقل می‌شوند تا «کارآگاه پیکاچو» را تماشا کنند. تریلر انیمیشن خانوادگی «زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲» هم به اشتباه برای کسانی که برای نمایش «نفرین زن گریان» در سالن حاضر شده بودند پخش شده بود.

این اولین بار نیست که یک سالن سینما سهواً اثری ترسناک را برای مخاطبین فیلم‌های خانوادگی نماشی می‌دهد. در سال ۲۰۱۸، سینماروهای استرالیایی به وحشت افتادند وقتی که به جای «پیتر ربیت» (Peter Rabbit) با فیلم ترسناک «موروثی» (Hereditary) مواجه شدند.

فیلم «کارآگاه پیکاچو» در افتتاحیه داخلی خود ۵۸ میلیون دلار فروخته و پایین‌تر از «انتقام‌جویان: آخر بازی» قرار گرفته که در سومین هفته‌ی اکران به فروش ۶۳ میلیون دلاری دست یافت.

 

هالیوود فیلم ترسناک آنابل فیلم کودک نفرین زن گریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین