کد خبر: 35415 A

خبر خوش شارلیز ترون به هواداران سریال‌های تلویزیونی

خبر خوش شارلیز ترون به هواداران سریال‌های تلویزیونی

شارلیز ترون فاش کرد فصل دوم سریال درام جنایی "شکارچی ذهن" به تهیه‌کنندگی او و دیوید فینچر آگوست آینده به نت‌فلیکس می‌آید.

ایران آرت: «شارلیز ترون» سرانجام اعلام کرد که فصل دوم «شکارچی ذهن» (Mindhunter) به زودی پخش می‌شود. او در مصاحبه با «هاوارد استرن» فاش کرده است که فصل دوم این سریال درام جنایی آگوست آینده به نت‌فلیکس می‌آید.

این درحالی است که فصل اول این مجموعه ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۷ پخش شده بود و شبکه نوامبر آن سال اعلام کرد که فصل دومش را به تولید می‌رساند. هیچ عکس یا فیلمی از اپیزودهای جدید «شکارچی ذهن» منتشر نشده و نت‌فلیکس هنوز به صورت رسمی تاریخ پخش سریال را اعلام نکرده است.

سی نما نوشت، تنها اطلاعاتی که در مورد فصل دوم به تأیید رسیده این است که داستان کودک‌کشی‌های ایالت آتلانتا را پوشش می‌دهد. «دیوید فینچر» تهیه‌کننده‌ی سریال در سال ۲۰۱۷ به مجله‌ی بیلبورد گفته بود: «سال آینده قتل‌های کودکان [سیاهپوست] آتلانتا را بررسی می‌کنیم، بنابراین از موسیقی آفریقایی-آمریکایی بسیار بیشتری استفاده خواهیم کرد که اتفاق خوشایندی است.» قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در آتلانتا بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ به وقوع پیوستند و ۲۸ کودک، نوجوان و بزرگسال را شامل می‌شدند که همگی سیاهپوست بودند.

آگوست سال گذشته شایعاتی به گوش رسید در این باره که «چارلز منسون» معروف هم در فصل دوم «شکارچی ذهن» حضور خواهد داشت و فینچر قصد دارد نقش او را به «دیمن هریمان» بدهد (همان بازیگری که در «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو نقش منسون را بازی می‌کند.) نت‌فلیکس حضور منسون را تأیید نکرده اما «جان ای. داگلاس» مأمور FBI که کتاب «شکارچی ذهن: درون واحد جنایات زنجیره‌ای» را به نگارش درآورده، می‌گوید این قاتل زنجیره‌ای نقش خواهد داشت. «هولدن فورت» شخصیت اصلی سریال با بازی «جاناتان گراف» نیز از شخصیت داگلاس الهام گرفته شده است. داگلاس به تازگی در مصاحبه با «والچر» چندین شایعه‌ای که پیرامون سریال شنیده می‌شد را تأیید کرده است.

داگلاس می‌گوید: «داستان «شکارچی ذهن» در طول پنج سال روی می‌دهد. دست کم پنج سال مدتی است که [سازندگان] برای سریال برنامه‌ریزی کرده‌اند. چیزی است که «دیوید فینچر» از بازیگران درخواست کرده: «می‌توانید پنج سال از وقت خود را به من بدهید؟» …می‌دانم که قرار است [فصل دوم] هشت اپیزود داشته باشد. از پرونده‌ها اطلاع دارم. «دیوید برکوویتز» و همینطور «چارلز منسون» حضور خواهند داشت. قتل‌های کودکان آتلانتا در اوایل دهه‌ی ۸۰، می‌خواهند این قتل‌ها را پوشش دهند.»

«دیوید برکوویتز» بیشتر با نام «پسر سم» شناخته می‌شود و در سال ۱۹۷۷ وقتی که داستان سریال روایت می‌شود به همراه منسون در زندان به سر می‌برد. بنابراین به نظر می‌رسد هولدن و «بیل تنچ» با بازی «هولت مک‌کالنی» با این قاتلین مصاحبه می‌کنند. در فصل اول اشاراتی به برکوویتز و منسون می‌شود اما جلوی دوربین ظاهر نمی‌آیند.

انتظار می‌رود فینچر اپیزود اول و پایانی فصل دوم را کارگردانی کند و سایر اپیزودها به «اندرو دومینیک» و «کارل فرانکلین» سپرده شود.

 

هالیوود شارلیز ترون شکارچی ذهن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین