کد خبر: 35412 A

تبریک جالب آقای کارگردان برای شکسته شدن رکورد تایتانیک

تبریک جالب آقای کارگردان برای شکسته شدن رکورد تایتانیک

جیمز کامرون گفت: «تایتانیک» واقعی را یک کوه یخ غرق کرد و «تایتانیک» من را هم «انتقام‌جویان» غرق کردند

ایران آرت: جیمز کامرون» رسم ستایش از دستاورد دیگر فیلمسازان هالیوود را ادامه داد و چهارشنبه شب در صفحه‌ی توئیتر خود موفقیت «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و گذر این فیلم از رکورد «تایتانیک» را در بازارهای جهانی به مارول و «کوین فایکی» تبریک گفت.

کامرون با ارسال تصویری از لوگوی «انتقام‌جویان» می‌نویسد: «خطاب به کوین و همه‌ی کارکنان مارول، «تایتانیک» واقعی را یک کوه یخ غرق کرد و «تایتانیک» من را هم «انتقام‌جویان» غرق کردند. ما کارکنان استودیوی لایت‌استورم اینترتینمنت این دستاورد بزرگ را به شما تبریک می‌گوییم. شما ثابت کردید که صنعت فیلمسازی نه تنها زنده است، بلکه از هر زمان دیگری بزرگ‌تر شده!»

به گزارش سی نما ،یکشنبه‌ی گذشته، «آخر بازی» از رکورد «تایتانیک» عبور کرد و به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ در بازارهای جهانی شناخته شد و در کنار «آواتار»، «تایتانیک»، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» یکی از تنها پنج فیلم تاریخ باشد که بیش از ۲ میلیارد دلار فروخته‌اند. «آواتار» همچنان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است.

«آخر بازی» تا روز سه شنبه به فروش جهانی ۲.۲۷۲ میلیارد دلاری رسیده بود، درحالی که «آواتار» کامرون با ۲.۷۸۸ میلیارد دلار همچنان رتبه‌ی اول را در اختیار دارد. اکنون که دیزنی استودیوی فاکس را خریداری کرده، «آواتار» هم بخشی از همین خانواده به شمار می‌آید. اولین دنباله‌ی این فیلم ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

سنت ستایش فیلمسازان هالیوود از موفقیت‌های یکدیگر در سال ۱۹۷۷ آغاز شد وقتی که «استیون اسپیلبرگ» شکسته شدن رکورد «آرواره‌ها» (Jaws) توسط «جنگ ستارگان» را در بازارهای داخلی به «جورج لوکاس» تبریک گفت. از آن زمان به بعد لوکاس در سال ۱۹۹۸ از موفقیت «تایتانیک» تمجید کرد، و در سال ۲۰۱۵ دیزنی و مارول وقتی که «دنیای ژوراسیک» یونیورسال رکورد «انتقام‌جویان» را شکست به آن فیلم به ادای احترام کردند. اواخر آن سال نیز وقتی «نیرو برمی‌خیزد» لوکاس‌فیلم/دیزنی از رکورد «دنیای ژوراسیک» عبور کرد، یونیورسال برای اولین بار در شبکه‌های اجتماعی به استودیو تبریک گفت.

 

تایتانیک جیمز کامرون انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین