کد خبر: 35404 A

مرد عنکبوتی نیامده رکورد زد

مرد عنکبوتی نیامده رکورد زد

تریلر "مرد عنکبوتی: دور از خانه" با ۱۳۵ میلیون بازدید رکورد استودیوی سونی را شکست.

ایران آرت: تریلر جدید و غیرمعمول "مرد عنکبوتی: دور از خانه" (Spider-Man: Far From Home) که دوشنبه‌ گذشته منتشر شد، اولین تصاویر از ابرقهرمانان مارول را پس از وقایع "انتقام‌جویان: آخر بازی" نشان می‌داد. این ویدیو با ۱۳۵.۲ میلیون مشاهده در ۲۴ ساعت اول رکورد تاریخ استودیوی سونی را شکست.

به گزارش سی نما، تریلر اول همین دنباله‌ی استودیوی کلمبیا/سونی با بازی "تام هالند" در نقش "مرد عنکبوتی" ژانویه‌ی گذشته در ۲۴ ساعت پس از انتشار ۱۳۰ میلیون مرتبه مشاهده شده و رکورددار بود. رده‌ی سوم پربیننده‌ترین تریلرهای استودیو سونی نیز به "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming) اختصاص داشت که ۱۱۶ میلیون مرتبه دیده شده بود. آن فیلم که تابستان سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت ۳۳۴.۲ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۸۸۰.۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

"دور از خانه" در شبکه‌های اجتماعی هم در ۲۴ ساعت نخست بیش از ۱.۵ میلیون مرتبه به فیلم اشاره شد. این آمار برای داستانی در مورد نوجوانی اهل محله‌ی "کوئینز" که در پایان "جنگ بی‌نهایت" خاکستر شد چندان بد نیست.

دومین تریلر فیلم‌ها معمولاً با استقبال کمتری از سوی مخاطبین همراه می‌شود اما وقایعی که در "آخر بازی" روی دادند سبب شدند هواداران نیاز بیشتری به دیدن تریلر دوم احساس کنند. این تریلر نه تنها به رویدادهای "آخر بازی" اشاره داشت بلکه برخلاف دیگر تریلرها هالند در ابتدای آن ظاهر شد و به مخاطبین هشدار داد در صورتی که فیلم رکوردشکن "آخر بازی" را ندیده‌اند از تماشای تریلر صرف نظر کنند.

پربیننده‌ترین تریلر تاریخ هالیوود مطابق انتظار به "انتقام‌جویان: آخر بازی" با ۲۸۹ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت اول اختصاص دارد و "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" با ۲۳۶ میلیون و "شیر شاه" با ۲۲۴.۶ میلیون بازدید در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

کارگردانی "دور از خانه" به "جان واتس" سپرده شده و نویسندگی آن را "مک‌کنا" و "اریک سامرز" برعهده دارند. در این فیلم که از کامیک‌های "استن لی" و "استیو دیتکو" اقتباس شده بازیگران دیگری چون "ساموئل جکسون"، "زندایا"، "کوبی اسمالدرز"، "جان فاورو"، "جی‌بی اسموو"، "جیکوب باتالون"، "تونی ریوولوری"، "مارتین استار" و "ماریسا تومی" و "جیک جیلنهال" در نقش "میستریو" حضور دارند.

"دور از خانه" ۲ جولای در آمریکای شمالی و ۳ جولای در بریتانیا اکران می‌شود.

 

مرد عنکبوتی مرد عنکبوتی: دور از خانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین