کد خبر: 35384 A

دیالوگ سانسا استارک جنجالی شد/ اعتراض خانم بازیگر

دیالوگ سانسا استارک جنجالی شد/ اعتراض خانم بازیگر

بسیاری از هواداران "بازی تاج‌وتخت" هم از اینکه نویسندگان تجاوز به شخصیت سانسا را علت قدرتمندتر شدنش دانسته‌اند ابراز نارضایتی کرده‌اند.

ایران آرت: "جسیکا چستین" یک روز پس از پخش اپیزود چهارم از فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" در شبکه‌های اجتماعی به این مسئله معترض شد که چرا سازندگان سریال تجاوز به "سانسا استارک" را دلیل قدرتمندتر شدنش دانسته‌اند. این لحظه‌ی و دیالوگ جنجالی "سانسا" (سوفی ترنر) و"هوند" (روری مک‌کان) در اپیزود "آخرین استارک‌ها" به نمایش درآمد. در این صحنه هوند به سانسا می‌گوید در صورتی که در فصل دوم به همراه او کینگز لندیگ را ترک کرده بود این همه صدمات روحی و جسمی را تجربه نمی‌کرد. سانسا پاسخ می‌دهد: "بدون لیتل‌فینگر و رمزی و بقیه، تمام عمر یک پرنده‌ی کوچک باقی می‌ماندم."

چستین در واکنش به این دیالوگ در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: "تجاوز ابزاری برای توانمندسازی یک شخصیت نیست. یک زن را نباید قربانی کرد تا به پروانه تبدیل شود. آن پرنده‌ی کوچک همیشه یک "ققنوس" بوده است. قدرت‌های فعلی‌اش را فقط از خودش دارد. تنها از خودش."

به گزارش سی نما، توئیت چستین در این شبکه‌ی اجتماعی جنجالی شد و چندین هزار کاربر آن را به اشتراک گذاشتند. بازیگر "ققنوس تاریکی" در حالی به این جملات سانسا اعتراض کرد که پیش از او ژورنالیست‌های دیگری از "دیلی بیست" و "ریفاینری۲۹" نیز به این مسئله اشاره کرده بودند. "لیبی هیل" نویسنده‌ی "ایندی‌وایر" نیز در مقاله‌ی تند خود اشاره کرد بود که این جمله‌ی سانسا تمام داستان او را زیر سؤال می‌برد و از معنا تهی می‌کند.

چستین قرار است در فیلم "ققنوس تاریکی" (Dark Phoenix) در مقابل "سوفی ترنر" بازی کند. در این فیلم چستین در نقش یک شخصیت شرور مرموز ظاهر می‌شود که قصد دارد از نیروهای ماورائی "جین گری" با بازی ترنر به نفع خود استفاده کند. این فیلم ۷ ژوئن در آمریکا اکران می‌شود.

 

بازی تاج و تخت جسیکا چستین جرج آر آر مارتین جورج آر آر مارتین سانسا استارک
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    تمام انسانها در شرایط ناگوار وسخت بهتر رشد میکنن،یعنی نتیجه بهتر است، منظور این دیالوگ اینه،نه اینکه حتما باید برای یه انسان حالا در اینجا برای یه زن چنین اتفاقی بیافته تا رشد کنه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین