کد خبر: 35312 A

انتشار تریلر جدید مرد عنکبوتی/ قصه اصلی فاش شد

انتشار تریلر جدید مرد عنکبوتی/ قصه اصلی فاش شد

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» امسال در تاریخ ۳ جولای در بریتانیا و ۲ جولای در آمریکا اکران می‌شود.

ایران آرت: تریلر جدید «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) با هشدار خود «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» آغاز می‌شود. او خطاب به بینندگان می‌گوید تصاویر جدید از این دنباله حاوی اسپویلرهایی از فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) است و فیلم وقایعی را روایت می‌کند که دقیقاً پس از آن بلاک‌باستر روی می‌دهند.

برای نمونه این تریلر تأیید می‌کند که به دنبال سفر در زمان اکنون دنیاهایی موازی به وجود آمده و «جیک جیلنهال» از نسخه‌ی دیگری از زمین از راه رسیده است. در این تریلر علاوه بر این می‌بینیم که «مرد عنکبوتی» در سوگ «تونی استارک» یا «مرد آهنی» نشسته که در پایان «آخر بازی» فداکاری کرد و جان خود را از دست داد.

از این گذشته، به نظر می‌رسد که «پیتر پارکر» اکنون یکی از شخصیت‌های کلیدی در فاز بعدی «دنیای سینمایی مارول» باشد. مخاطبین با تماشای «آخر بازی» علت بازگشت این شخصیت و زمان وقوع حوادث را می‌داند.

به گزارش سی نما، در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» این «تونی استارک» بود که دقایقی در فیلم حاضر شد، اما این بار «نیک فیوری» و «ماریا هیل» بخشی از ماجراجویی‌های پارکر خواهند بود. این فیلم همچنین برای اولین بار شخصیت «میستریو» با بازی جیلنهال را نیز به سینما می‌آورد. این شخصیت شرور دنیای «مرد عنکبوتی» در ابتدا توسط «نیک فیوری» به عنوان دوست به پارکر معرفی می‌شود.

اوایل ماه می گزارش شده بود که سونی تریلر جدیدی برای «دور از خانه» آماده کرده که پیش از نمایش فیلم «کارآگاه پیکاچو» به نمایش درمی‌آید. این اطلاعات دقیق بودند و ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از بخش پایانی فاز سوم «دنیای سینمایی مارول» منتشر شد.

«مایکل کیتون»، «جان فاورو»، «زندایا»، «ماریسا تومی»، «کوبی اسمالدرز»، «سموئل جکسون»، «جیکوب باتالون»، «تونی ریوولوری»، «انگوری رایس»، و «همکی مادرا» همگی در این دنباله بازخواهند گشت.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» امسال در تاریخ ۳ جولای در بریتانیا و  ۲ جولای در آمریکا اکران می‌شود.

 

مرد عنکبوتی مرد عنکبوتی: دور از خانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین