کد خبر: 35305 A

زمان پخش و جزئیات سریال‌های ماه رمضان/ عکس

زمان پخش و جزئیات سریال‌های ماه رمضان/ عکس

شبکه‌های تلویزیونی پخش سریال‌های رمضانی خود را از سه‌شنبه ( ۱۷ اردیبهشت‌ ماه) آغاز می‌کنند.

ایران آرت: شبکه اول پخش سریال "از یادها رفته" را از سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه بعد از افطار و حدود ساعت ۲۲ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، مجموعه "از یادها رفته" به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان مجموعه تاریخی است و زندگی دختری را در دهه بیست هجری شمسی به تصویر می‌کشد که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می‌شود و با کشف حقیقت، سنت‌ها و رفتارها به آرامش دست می‌یابد.

این سریال به سراغ وقایع قصه زندگی "خسرو" و "مهربانو" می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

حسین یاری، بیتا فرهی، هلیا امامی، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی، میترا حجار، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ، سید مهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.


1
از یادها رفته

پخش سریال "دل‌دار" نیز از سه‌شنبه، اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود. این سریال ساخته برادران محمودی هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، نیما رئیسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا معرفی شادی مختاری و خیام وقارکاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی با هنرمندی: بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رؤیا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی، علیرضا آرا در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

سریال "دل‌دار" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست.
 

2
دل‌دار

"برادر جان" محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، ملودرامی اجتماعی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود.

این سریال به کارگردانی محمدرضا آهنج پخش خود را از سه‌شنبه همزمان با اولین شب ماه رمضان آغاز می‌کند. این سریال هر شب ساعت ۲۰ و ۳۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان سریال "برادر جان" نوشته سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی آمده است: برادری، برابری و جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگاه دچار حادثه می‌شود که نامش حق‌الناس است.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، لعیا زنگنه، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، علی آهنج و جلیل فرجاد در این سریال ایفای نقش می‌کنند.


3
برادر جان

 

علی نصیریان الناز حبیبی کامران تفتی بیتا فرهی بهرام بهرامیان حسین یاری محمدرضا غفاری محمدرضا آهنج از یادها رفته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین