کد خبر: 35248 A

دورهمی بازیگران "تلخی‌های واقعیت" پس از ۲۵ سال/ عکس

دورهمی بازیگران "تلخی‌های واقعیت" پس از ۲۵ سال/ عکس

بن استیلر، ایتن هاوک و وینونا رایدر برای گرامیداشت ۲۵ سالگی فیلم "تلخی‌های واقعیت" در جشنواره فیلم ترایبکا در نیویورک گرد آمدند.

ایران آرت: بن استیلر، وینونا رایدر، جنین گرافلو و ای تن هاوک برای گرامیداشت بیست و پنج سالگی فیلم "تلخی‌های واقعیت" در مراسم نمایش این فیلم در جشنواره فیلم ترایبکا در نیویورک حضور یافتند و پس از آن در جلسه پرسش و پاسخ شرکت کردند.

بازیگران و تهیه کنندگان این فیلم جمع شدند تا پس از نمایش نسخه‌ای از این فیلم که سال ۱۹۹۴ ساخته شد، یادی از تجربه اولین کارگردانی بن استیلر هم بکنند.

بن استیلر در این مراسم که دیشب در نیویورک برگزار شد گفت بسیار از تماشای این فیلم احساساتی شده است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در این فیلم بن استیلر ضمن کارگردانی فیلم، در کنار ای تن هاوک از بازیگران آن هم بود. وینونا رایدر و جِنین گرافلو نیز دیگر بازیگران فیلم بودند. هلن چایلدرس فیلمنامه‌نویس و مایکل شامبرگ و استیسی شیر تهیه کنندگان فیلم نیز در این مراسم حضور داشتند.

چایلدرس وقتی شروع به نوشتن این فیلمنامه کرد ۲۰ ساله بود و این فیلم را بر مبنای تجربیات خودش و دوستانش نوشت. او ۲۳ ساله بود که نوشتن فیلمنامه را به پایان برد.

این فیلم برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس در سال ۱۹۹۴ به نمایش درآمد و با اقبال روبه‌رو شد.

در این نشست بازیگران که حالا همه‌شان حدود ۵۰ سال دارند، از چگونگی شکل گرفتن فیلم یاد کردند و بن استیلر از نمایش زیاد سیگار کشیدن شخصیت‌ها عذرخواهی کرد و در در عین حال یادآور شد که از این فیلم نمی‌توان به عنوان فیلم مستقل یاد کرد چون توسط استودیو یونیورسال ساخته شد، اما همه جوان و تازه‌کار بودند و او حتی ای تن هاوک را نمی‌شناخت و وینونا رایدر بود که گروه را جمع کرد.

Reality+Bites+25th+Anniversary+2019+Tribeca+SmAWG1UVpbsl

هاوک که هنگام بازی در فیلم ۲۳ ساله بود هم گفت: در زندگی واقعی ما خیلی اشتباه می‌کنیم و معمولاً سخت خودمان را می‌بخشیم. ما رفتارهای غلط داریم اما سعی می‌کنیم یاد بگیریم و فیلم هم قصد دارد نشان دهد که چقدر برای جوانان سخت است که بتوانند راه خودشان را پیدا کنند. باید از میان همین چیزها راهت را پیدا کنی...

نسلی که این فیلم به آن می‌پردازد به عنوان نسل ایکس شناخته می‌شود که پس از جنگ جهانی دوم و در اوایل دهه ۱۹۶۰ تا اوایل دهه ۱۹۸۰ به دنیا آمدند.

رنه زلوگر، جو دان بی کر، استیو زان و اریک استورات نیز از دیگر بازیگران این فیلم بودند.

این فیلم که با بودجه ۱۱.۵ میلیون دلاری ساخته شده بود نقدهای متفاوتی دریافت کرد و در گیشه با فروش ۳۳.۴ میلیون دلاری موفق ظاهر شد.

3120598

 

هالیوود فیلم بن استیلر سینما وینونا رایدر ایتن هاوک تلخی های واقعیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین