کد خبر: 35227 A

رکورد پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شکسته شد

رکورد پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شکسته شد

"انتقام‌جویان ۴" با عبور از "دنیای ژوراسیک" به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد.

ایران آرت: "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد و عناوین پرفروش تاریخ را یک به یک از سر راه کنار می‌زند.

"آخر بازی" روز پنجشنبه‌ی گذشته ۱۲۱ میلیون دلار دیگر در سراسر دنیا فروخت و فروش جهانی خود را به ۱.۷۸۵ میلیارد دلار رساند. این رکورد برای عبور از "دنیای ژوراسیک" (Jurassic World) که در طول اکرانش ۱.۶۷۲ میلیارد دلار فروخت کافی بود. با این فروش "آخر بازی" در میان پنج فیلم پرفروش تاریخ در جایگاه پنجم قرار می‌گیرد، این در حالی است که هنوز دومین هفته‌ی اکران فیلم سپری نشده است.

به گزارش سی نما، این دستاوردی بزرگ برای "آخر بازی" محسوب می‌شود چرا که "دنیای ژوراسیک" در طول بیش از ۲۰ هفته اکران به رکورد ۱.۶ میلیارد دلاری دست یافته بود. این فیلم اکنون "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" با ۲.۰۴۸ میلیارد دلار، "جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد" با ۲.۶۸ میلیارد دلار، "تایتانیک" با ۲.۱۸۷ میلیارد دلار، و "آواتار" با ۲.۷۸۸ میلیارد دلار را بالاتر از خود می‌بیند. عبور "آخر بازی" از رکوردهای "تایتانیک" و "نیرو برمی‌خیزد" تحسین‌برانگیز خواهد بود اما فیلم قابلیت تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ را هم دارد.

"آخر بازی" آنچنان که تصور می‌شد در دومین هفته‌ی اکران با افت فروش مواجه نشد، اما برای رکوردشکنی‌های بیشتر باید در هفته‌های آینده همچنان به همین ترتیب به بلیت‌فروشی ادامه دهد. "کارآگاه پیکاچو" (Pokemon: Detective Pikachu) یکی از موانع "آخر بازی" خواهد بود که انتظار می‌رود این هفته در افتتاحیه پرفروش شود. بازسازی لایو-اکشن "علاءالدین" (Aladdin) نیز که در ماه می روی پرده می‌رود یکی دیگر از رقبای "آخر بازی" است ممکن است طرفداران را به سمت خود بکشاند.

جو و آنتونی روسو روز پنجشنبه با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی "صبح به خیر آمریکا" اعلام کردند که ممنوعیت اسپویل "آخر بازی" از ۶ می به پایان می‌رسد. "جو روسو" به قانون‌شکنی "کریس پرت" که در فیلم نقش "استار لرد" را بازی می‌کند و هفته‌ی گذشته بدون کسب اجازه از محل فیلمبرداری "آخر بازی" تصویربرداری کرده بود هم اشاره کردند و گفت: "باید با او صحبت کنم." پس از اقدام "کریس پرت"، ویدیوهای "غیرمجاز" دیگری هم توسط "الیزابت اولسن" بازیگر نقش "اسکارلت ویچ" و "رابرت داونی جونیور" بازیگر "مرد آهنی" به اشتراک گذاشته شد.

"آخر بازی" و "کاپیتان مارول" در حال حاضر در سراسر دنیا به اکران درآمده و "مرد عنکبوتی: دور از خانه" با بازی "تام هالند" و "جیک جیلنهال" در تاریخ ۵ جولای عنوان بعدی "دنیای سینمایی مارول" خواهد بود.

 

انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین